سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۲۴ ق.ظ چاپ مطلب

«عشق تعطیل نیست» وارد شبکه نمایش خانگی شد

eshgh-tatil1

قسمت اول سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ امروز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه توزیع شد.

قسمت اول سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ امروز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه توزیع شد.
سوره سینما- به گزارش مشاور رسانه ای این پروژه، اولین قسمت از مجموعه ویدیویی «عشق تعطیل نیست» از ۶ بهمن ماه وارد شبکه نمایش خانگی شده است. همراه با این دی وی دی پشت صحنه قسمت اول نیز دردسترس مخاطبان قرار گرفته است.
زوج  محمدرضا گلزار و مهناز افشار برای اولین بار است که در یک سریال در کنار هم قرار گرفته اند. علیرضا خمسه، شهرام حقیقت دوست، زانیار خسروی، مهرانه مهین‌ترابی، مائده طهماسبی، بهرام شاه محمدلو، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری نیز دیگر بازیگران این سریال هستنداین مجموعه داستان رها (محمدرضا گلزار) و نفس (مهناز افشار) زوجی جوان است که در آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیان‌شان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
eshgh-tatil1-cover
 تاکنون ۶ قسمت از این سریال تصویر برداری شده و قرار است از نیمه دوم بهمن ماه تصویر برداری قسمت های بعدی «عشق تعطیل نیست» از سر گرفته شود.این سریال در ۲۶ قسمت برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>