سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۳ در ۹:۰۸ ق.ظ چاپ مطلب

انصاریان و پاکروان همبازی می‌شوند/ سومین فیلم انصاریان «گیم اور» می‌شود!

ansarian-pakravan

علی انصاریان در سومین تجربه بازیگری خود با تینا پاکروان همبازی می‌شود.

علی انصاریان در سومین تجربه بازیگری خود با تینا پاکروان همبازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سوره سینما، علی انصاریان بازیکن سابق تیم پرسپولیس پس از فیلم‌های ویدئویی «کلاف» و «هدیه» در صدد تهیه کنندگی سومین فیلم خود به نام «گیم اور» است. فیلمنامه این فیلم را رحیم بهبودی‌فر نوشته و قرار است به زودی برای دریافت پروانه و ورود به مرحله پیش‌تولید آن اقدام شود.

علی انصاریان که این روزها با جدیت بیشتری سینما را دنبال می‌کند، بار دیگر علاوه بر تهیه کنندگی در این فیلم مقابل دوربین می‌رود. گفته می‌شود تینا پاکروان تهیه‌کننده و کارگردان جوان سینما نقش مقابل او را بازی خواهد کرد و برای حضور در این پروژه به توافق نهایی رسیده است. پاکروان که سابقه بازی در فیلم «متروپل» و دستیاری بهرام بیضایی و فعالیت به عنوان مدیر تولید را در سینما و تلویزیون دارد، پارسال فیلم «خانوم» را کارگردانی کرد.

«گیم اور» سومین فیلم علی انصاریان در مقام تهیه‌کنندگی پس از «کلاف» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و «هدیه» به کارگردانی امیر احمد انصاری است. تصویربرداری «هدیه» به تازگی با بازی علی انصاریان، ماه‌چهره خلیلی، الناز حبیبی، قاسم زارع و رامین راستاد به پایان رسیده است و به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>