سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۳۹۳ در ۶:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

اعتراض تهیه‌کننده «طعم شیرین خیال» به خانه سینما

taam-shirin-khial

خروج فیلم تازه کمال تبریزی از شمارش آرای مردمی باعث اعتراض تهیه‌کننده فیلم شد.

خروج فیلم تازه کمال تبریزی از شمارش آرای مردمی باعث اعتراض تهیه‌کننده فیلم شد.

سوره سینما- فیلم سینمایی طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمدعلی حسین‌نژاد به همراه فیلم «روباه» و «مزارشریف» بر اساس اعلام خانه سینما از بخش نظر سنجی آرای مردمی سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر خارج شده اند. تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «طعم شیرین خیال» نسبت این اتفاق اعتراض دارند.

به گزارش مشاور رسانه ای فیلم ، محمد علی حسین‌نژاد تهیه کننده فیلم «طعم شیرین خیال» با اشاره به اینکه این مسئله را از دبیر جشنواره فیلم فجر و خانه سینما پیگیری کرده است گفت: ما فیلم را به موقع به دبیرخانه جشنواره تحویل دادیم و نمایش فیلم در جدول نمایش ها گنجانده شد و در روز سوم جشنواره نیز نمایش فیلم آغاز شده است.

دبیرخانه جشنواره  و خانه سینما هر دو نسبت به اینکه اشتباهی صورت گرفته اذعان دارند اما اینکه چه کسی مقصر است اختلاف نظر دارند. بنابراین انتظار این است که دبیر جشنواره فیلم فجر با تدبیر خود موضوع را به موقع حل و فصل کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>