سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۲:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

استقبال از «سکوت رعنا» در بازار فیلم برلین/ فیلم حوزه هنری در برلین

sokoote rana

فیلم «سکوت رعنا» ساخته بهزاد رفیعی در بازار فیلم برلین روی پرده رفت.

فیلم «سکوت رعنا» ساخته بهزاد رفیعی در بازار فیلم برلین روی پرده رفت.

سوره سینما- «سکوت رعنا» اولین فیلم بلند سینمایی بهزاد رفیعی در مقام کارگردان است که شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در بازار فیلم برلین به نمایش درآمد و با استقبال خوب شرکت کنندگان بازار مواجه شد. توزیع‌کنندگان و نمایندگان جشنواره های بین المللی در سالن نمایش به تماشای این فیلم نشستند و پس از نمایش، رضایت خود را از تماشای فیلم اعلام کردند. در طول برگزاری بازار، نمایندگان سازمان توسعه سینمایی سوره با توزیع بروشور های اعلان نمایش «سکوت رعنا» در میان شرکت کنندگان بازار فیلم و همچنین با ارسال ایمیل از توزیع کنندکان و نمایندگان جشنواره های معتبر بین المللی جهت تماشای فیلم دعوت کردند.

«سکوت رعنا» که پیشتر «میهمان» نام داشت ماجرای دختری هفت ساله است که در یکی از روستاهای شمال ایران زندگی می کند و دارای یک مرغ خاصی است، به نام کاکلی. رعنا دلبستگی شدیدی به آن دارد. کاکلی برای رعنا تخم می گذارد و رعنا روی پوسته تخم مرغها با مداد رنگی نقاشی یک جوجه را می کشد. رفیعی تاکنون در مقام دستیار کارگردان با مجید مجیدی در فیلم‌های محمد (ص)، بید مجنون، باران و رنگ خدا ، و همچنین با سیروس حسن پور در فیلم های تصمیم کبری و قطار باران همکاری داشته است.

«سکوت رعنا» در سالن زوکلاب سینمای زوپلاست در بازار فیلم برلین روی پرده رفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>