سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۹۳ در ۸:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

حضور قابل توجه علی نصیریان در «ایران برگر»/ بازیگری برای تمام فصول

iran-burger

علی نصیریان در فیلم سینمایی «ایران برگر» حضوری قابل توجه دارد و قدرت بازیگری‌اش را به رخ می‌کشد.

علی نصیریان در فیلم سینمایی «ایران برگر» حضوری قابل توجه دارد و قدرت بازیگری‌اش را به رخ می‌کشد.

سوره سینما- مسعود جعفری جوزانی و علی نصیریان پس از سال‌ها با «ایران برگر» به سینما بازگشته‌اند. فیلمی کمدی که ماجرای یک رقابت انتخاباتی را به تصویر می‌کشد. در میان بازیگران کمدین و چهره‌های طنز این سال‌ها، یکی از نقش‌های اصلی فیلم را علی نصیریان بازی می‌کند. نصیریان از معدود بازیگرانی است که نقش جدی و کمدی را به خوبی بازی می‌کند. بازی او بدون اغراق و تصنعی است که معمولا در بازی بازیگران کمدی دیده می‌شود. یک بازی با طراوات که از بازیگری مسن، بعید است و نشان می‌دهد قابلیت‌های این استاد بازیگری هنوز زنده و پویا است.

غرور، تعصب و زیرکی پیرمرد «ایران برگر» را در چشم‌های نصیریان می توان دید. بازیگری که در «شیر سنگی» و در نقشی جدی در خاطرمان مانده است در همکاری تازه با جعفری جوزانی و در ۸۰ سالگی این چنین باانگیزه مقابل دوربین آمده و بهتر از رقیبان جوان و ستاره‌های فیلم، «ایران برگر» را به عرصه ای برای درخشش خود تبدیل کرده است. «ایران برگر» یک کمدی قصه گو است که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. جوزانی بازیگوشانه انتقادهایش را در قالب کمدی مطرح کرده و با کنار هم گذاشتن اختلاف‌های قومی، با مسائل سیاسی سال‌های اخیر شوخی کرده است.

علی نصیریان، محسن تنابنده، حمید گودرزی، احمد مهرانفر، سحر جعفری جوزانی و … بازیگران «ایران برگر» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>