سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ بهمن ۱۳۹۳ در ۱:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

«مزار شریف» درباره پرهیز از جنگ و خشونت است

MazarSharif

بازیگر «مزار شریف» این فیلم را سیاسی نمی‌داند و معتقد است این اثر درباره نجات و صلح است.

بازیگر «مزار شریف» این فیلم را سیاسی نمی‌داند و معتقد است این اثر درباره نجات و صلح است.

سوره سینما- مهتاب کرامتی که در میان بازیگران زن بیشترین تعداد فیلم را دارد، گفت: زمانی امید در سینما وجود دارد که سینماگران بتوانند فیلم‌هایشان را بسازند، اکران های همسانی داشته باشند و با نگاه های مساوی از داوری بهره ببرند.

وی در ادامه سخنانش به بازی در فیلم «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده اشاره کرد و گفت: این فیلم داستانی تاریخی و معاصر دارد و نشان دهنده این موضوع است که ما می توانستیم وارد جنگی شویم اما این کار را نکردیم.

این بازیگر با اشاره به نقشی که در این فیلم داشته است، تاکید کرد: خیلی خوشحالم که آقای عبدالحسن برزیده اطمینان کرد و این نقش را به من داد.

وی ادامه داد: معمولا وقتی نقشی که از شما خیلی دور است پیشنهاد می شود، علاوه بر اینکه اتفاق خیلی هیجان انگیزی است، ترسناک هم هست. آن زمان باید به این فکر کنید که باید طوری نقش را بازی کنید که زحمات یک گروه به هدر نرود.

کرامتی با بیان اینکه تمرینات برای بازی در فیلم «مزار شریف» را از عید سال قبل شروع کرده است، گفت: تردید زیادی برای شروع این چالش داشتم، اما بعد از شروع تمرینات زبان افغانی و تست گریم، وارد پروژه شدیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>