سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

سینما و تئاتر برایم فرقی ندارد/ نظر سیامک صفری درباره جشنواره فیلم فجر

siamak-safari1

سیامک صفری از تصمیم خود برای ادامه بازی در آثار متفاوت سینمایی صحبت کرد.

سیامک صفری از تصمیم خود برای ادامه بازی در آثار متفاوت سینمایی صحبت کرد.

صفری به سوره سینما گفت: متأسفانه در روزهای برگزاری جشنواره در تهران حضور نداشتم و به تازگی از سفر آمده ام. اما در جریان جشنواره بودم و از خبرها آگاه می‌شدم. خوشحالم که یکی از کاندیداها بودم اما الان که جایزه به من تعلق نگرفته است، مسیر خودم را پیش می روم و به برندگان این دوره هم صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد همانگونه که در تئاتر یک بازیگر شاخص است، این جایگاه را در سینما هم کسب کند، توضیح داد: من یک بازیگرم که سینما و تئاتر برایم فرقی ندارد. هرچند که بیشتر در تئاتر نفس می کشم اما امروز آنجا هم خبری نیست. من چندان با این ادبیات منتقدها آشنا نیستم و مثلا نمی دانم ستاره به چه کسی اطلاق می‌شود. من کارم را انجام می دهم و مسیر سابق را ادامه می‌دهم.

siamak-safari2

صفری افزود: من بیشتر در تئاتر بازی می کنم و وقتی کارگردان باهوش و اهل ریسکی مثل هومن سیدی به من پیشنهاد می دهد، قبول می کنم. من قبلا با او در تئاتر همکاری داشتم و دعوت من هم از همین جا شکل گرفت. کارگردانی او عالی بود چون روایت و قاب را خوب می شناخت. فیلمبرداری پیمان شادمان‌فر هم بسیار خوب بود و من تعجب کردم از اینکه امسال در جمع برندگان جشنواره قرار نگرفت.

سیامک صفری با فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و یکی از نامزدهای دریافت سیمرغ برای نقش اول مرد بود.