سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۰:۵۹ ب.ظ چاپ مطلب
روزهای کم‌کاری کارگردان «قصه‌های مجید»/

پوراحمد: مشاور کارگردان «کلاس هنرپیشگی» نیستم

پوراحمد: مشاور کارگردان «کلاس هنرپیشگی» نیستم

کیومرث پوراحمد با اشاره به علاقه‌اش به فیلم تازه علیرضا داوودنژاد، تاکید کرد مشاور کارگردان «کلاس هنرپیشگی» نبوده است.

کیومرث پوراحمد با اشاره به علاقه‌اش به فیلم تازه علیرضا داوودنژاد، تاکید کرد مشاور کارگردان «کلاس هنرپیشگی» نبوده است.

کیومرث پوراحمد درباره حال و هوای این روزهای خود به خبرنگار سوره سینما گفت: این روزها خوبم. شکر خدا می‌کنم و منتظر هستم.

کارگردان «اتوبوس شب» درباره همکاری‌اش با علیرضا داوودنژاد در فیلم «کلاس هنرپیشگی» گفت: من اصلا خبر نداشتم که علیرضا فیلم ساخته در گیر و دار بیماری رضا بود که متوجه شدم علیرضا داوودنژاد فیلم ساخته است.

پوراحمد گفت: همکاری من با علیرضا در حد نظر دادن و فیلم یک همکار را دیدن بود. کاری که همه ما برای دوستانمان انجام می‌دهیم. فیلم دوستمان را می‌بینیم و اگر خوشمان بیاید چند بار هم می‌بینیم.

کارگردان «قصه‌های مجید» ادامه داد: من از فیلم خوشم آمد و پیشنهادهایی به علیرضا دادم. در مرحله مونتاژ رفتم و چند نظر جزئی در حد اینکه این پلان را جابجا کن یا فلان پلان را جای دیگری بگذار به او ارائه دادم. ارائه نظر دوستانه من برای فیلم «کلاس هنرپیشگی» عنوانش مشاور کارگردان بودن در این پروژه نیست.

پوراحمد با اشاره به کم‌کاری‌اش در حوزه‌های مختلف گفت: در هیچ زمینه‌ای نه در تئاتر، نه تلویزیون و نه سینما کار جدیدی نمی‌کنم. کیومرث پوراحمد کارگردانی فیلم‌های سینمایی «مصائب شیرین»، «اتوبوس شب»، «خواهران غریب»، «به خاطر هانیه» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>