سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ بهمن ۱۳۹۳ در ۱۱:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «چند متر مکعب عشق» تا نوروز ادامه دارد

mokaab1

تهیه‌کننده فیلم «چند متر مکعب عشق» از ادامه اکران این فیلم تا زمان شروع اکران نوروزی در سراسر کشور خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم «چند متر مکعب عشق» از ادامه اکران این فیلم تا زمان شروع اکران نوروزی در سراسر کشور خبر داد.

نوید محمودی به سوره سینما گفت: در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر، سینماهایی که فیلم ما را به نمایش گذاشته بودند با استقبال مخاطبان روبرو بودند و به همین دلیل پس از پایان این رویداد نیز همچنان فیلم را روی پرده نگه داشتند و حالا به گفته سینماداران، موج تازه ای از مخاطبان برای تماشای «چند متر مکعب عشق» به سمت سینماها روانه شده‌اند.

وی افزود: در شهر تهران سالن‌های کورش، آزادی، بهمن، سپیده، ملت، راگا و تماشا فیلم را روی پرده دارند و در شهرستان‌ها امکان تماشای آن به این شرح میسر است: سینما امین رفسنجان، سینما هویزه مشهد، سینماهای بهمن و پردیس گرگان، سینما هجرت گنبد، سینما استقلال خرم آباد، سینما یاسمن شاهین شهر، سینما شهر تماشای کرمان و سینما هجرت کرج. ما همچنین در تلاش هستیم در یک ماه باقی مانده از سال ۹۳ فیلم را در برخی شهرهای دیگر اکران کنیم. در تهران نیز در صورت امکان چند سالن دیگر به فهرست سینماهای نمایش دهنده اضافه می‌کنیم.

فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جشمید محمودی و با بازی ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی و نادر فلاح تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته و به نظر می‌رسد تا پایان سال بتواند در باشگاه میلیاردی ها قرار بگیرد. پخش این فیلم با سازمان سینمایی سوره است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>