سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ بهمن ۱۳۹۳ در ۸:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

اولین بار مورد توجه داوران جشنواره فجر قرار گرفتم/ برای اکران «خداحافظی طولانی» عجله نداریم

farzad-motamen

فرزاد موتمن گفت: امسال اولین باری بود که فیلمم مورد توجه داوران قرار گرفت و توانست در دو بخش جایزه بگیرد.

فرزاد موتمن گفت: امسال اولین باری بود که فیلمم مورد توجه داوران قرار گرفت و توانست در دو بخش جایزه بگیرد.

موتمن که امسال با فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت درباره نمایش آخرین ساخته خود به سوره سینما گفت: فعلا برای اکران عمومی زود است و عجله‌ای نداریم با دفاتر پخش در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم بعد از نوبت نوروز فیلم را در مناسب ترین زمان روی پرده ببریم تا چند روز دیگر زمان دقیق تری می توانیم اعلام کنیم. در مدت جشنواره با بازخوردهای خوبی روبرو شدیم امیدوارم در اکران عمومی هم مردم فیلم را دوست داشته باشند.

وی درباره قضاوت داوران این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: حرف حرف داوران است و باید همیشه به نظرشان احترام گذاشت. هر سال یک ترکیب حرفه ای و جدی از داوران در جشنواره حضور دارند ولی اولین بار بود که فیلم من هم مورد توجه شان قرار گرفت و توانست در دو بخش بهترین بازیگر مرد و طراحی لباس جایزه بگیرد. این اتفاق حتی برای فیلم «شبهای روشن» هم که زمان خودش مرد توجه قرار داشت نیفتاد.

موتمن که قبل از «خداحافظی طولانی» قرار بود فیلمنامه خود را کارگردانی کند درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: متاسفانه امسال به خاطر کسالت و بیماری نتوانستم هیچ فیلمی در جشنواره ببینم و مدتی از کارهای سینمایی دور ماندم. پیش از این فیلم درگیر نگارش فیلمنامه «سراسر شب» بودم و تصمیم دارم با کامل کردن آن شرایط تهیه و تولید را در سال آینده فراهم کنم.

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» امسال در ۷ بخش بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، بازیگر نقش اول مرد، تدوین، نقش مکمل زن و طراحی لباس کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>