سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۳ در ۹:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب

اکران «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» تا نوروز ادامه دارد

anche-mardan_2

قربان محمدپور از سفر خود به کشور هند در آینده نزدیک خبر داد تا امور مربوط به تولید «سلام بمبئی» را از سر بگیرد.

قربان محمدپور از سفر خود به کشور هند در آینده نزدیک خبر داد تا امور مربوط به تولید «سلام بمبئی» را از سر بگیرد.

محمدپور درباره پروژه «سلام بمبئی» به سوره سینما گفت: به زودی یک تهیه کننده جدید را برای پی گرفتن کار به ارشاد معرفی می کنم و به محض دریافت پروانه ساخت به هند سفر می کنم تا مقدمات ساخت فراهم شود. هند، کشوری است که سالانه ۱۲۰۰ فیلم تولید می کند و راضی کردن آنان برای همکاری کار ساده ای نیست چون اغلب بازیگران برای چندین سال آینده خود قرارداد دارند. به هر حال تا کنون با هیچ بازیگری، چه ایرانی و چه هندی، قراردادی بسته نشده است.

محمدپور همچنین اضافه کرد: اکران فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» در چند سینمای تهران همچنان ادامه دارد، ضمن این اینکه نمایش فیلم در شهرستان‌ها دنبال می شود و اتفاقا رونق خوبی هم دارد. فیلم تا زمان شروع اکران نوروزی روی پرده خواهد بود و فکر می کنم فروش، تا آن موقع دو میلیارد تومان را رد خواهد کرد.

anche-mardan

وی در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره فیلم فجر امسال را دنبال کرده توضیح داد: متأسفانه امسال نتوانستم فیلم های زیادی را تماشا کنم. صرفا پنج شش اثر را دیدم و از میان آنها «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رییسیان را پسندیدم و فکر می کنم می تواند برای اکران نوروزی هم مناسب باشد. فیلم های «عصر یخبندان» به کارگردانی محسن کیایی و «ابو زینب» ساخته علی غفاری را هم پسندیدم. فیلم‌هایی که از آنها اسم بردم قصه‌گو بودند و این معیار، چیزی است که با تشخیص آن در هر فیلمی، به آن علاقمند می‌شوم.

قربان محمدپور کارگردانی فیلم‌های سینمایی «دل بی‌قرار» و «زبان مادری» را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>