سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۳ در ۴:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

یادبودی برای زاون قوکاسیان/ حال گروه «ارسال آگهی تسلیت» خوب نیست

ersale-agahi1

در مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» امشب از کیانوش عیاری تقدیر می‌شود.

در مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» امشب از کیانوش عیاری تقدیر می‌شود.

سحر صباغ سرشت مجری طرح و برنامه ریز این پروژه سینمایی به سوره سینما گفت: امشب ساعت ۱۹ در مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان علاوه بر تقدیر از زحمات استاد پیشکسوت کیانوش عیاری قرار است بخشی از مراسم به یادبود زاون قوکاسیان اختصاص یابد.

وی افزود: این فیلم از هفته گذشته رونمایی شد  و در ۱۲سالن سینما روی پرده رفت. البته طبق قولی که پخش به ما داد قرار است از هفته آینده تعداد سالن ها افزایش یابد. اگرچه اصلا فرصت خوبی برای اکران نبود اما شرایطی جز این نداشتیم و مجبور بودیم بین بد و بدتر دست به انتخاب بزنیم. قانونا باید تا آخر اسفند فیلم روی پرده بماند و امیدوارم سینماداران تصمیم به اکران زودهنگام فیلم های نوبت نوروز نداشته باشند چون در این صورت حق ما بیش از این ضایع می‌شود.

صباغ سرشت گفت: این فیلم قرار بود پاییز روی پرده برود اما به خاطر ترافیک سنگین اکران الان نوبت به ما رسید. تا الان دو سال از تولید گذشته و اگر قرار بود ما بیش از این صبر می کردیم هزینه های تولید فیلمی که در بخش خصوصی ساخته شد همچنان راکد می ماند. متاسفانه هیچ حمایتی از ما نشد و کسی به این مساله توجهی نداشت که وقتی فیلم بدون پشتیبانی ساخته می شود نیاز به حمایت دارد.

ersale-agahi2

وی افزود: با بررسی و مشورت هایی که داشتیم به نتیجه رسیدیم صلاح نیست فیلم در گروه هنر و تجربه اکران شود چون علاوه بر تعداد سالن های محدود سانس های این گروه چرخشی است و اصلا به نفع فیلم نخواهد بود. الان هم در گروه آزاد و بدون سرگروه فیلم نمایش دارد. در زمینه تبلیغات هم تنها تعدادی تیزر محدود در تلویزیون داریم و حتی شهرداری هم کمکی به ما نکرد. با این همه اتفاق حال همه گروه بد است و فقط امیدوارم در اکران اتفاق خوبی بیفتد.

صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه و رابعه مدنی بازیگران «ارسال آگهی تسلیت» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>