سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب

هنوز تکلیف پخش «آدم باش» مشخص نیست

adam-bash2

مجید جوانمرد از پیگیری خود برای پیدا کردن یک دفتر پخش با شرایط مناسب برای اکران «آدم باش» خبر داد.

مجید جوانمرد از پیگیری خود برای پیدا کردن یک دفتر پخش با شرایط مناسب برای اکران «آدم باش» خبر داد.

جوانمرد به سوره سینما گفت: قبلا قرار بود شرکت هدایت فیلم پخش «آدم باش» را بر عهده بگیرد، اما به توافق نرسیدیم و این تعامل منتفی شد. به همین دلیل در جست و جوی یک شرکت پخش دیگر هستیم. فیلم در حال حاضر آخرین مراحل فنی خود را می گذراند و هنوز به طور کامل هم آماده نمایش نیست.

وی افزود: به نظر من «آدم باش» این قابلیت را داشت که یکی از فیلم های اکران نوروزی باشد، اما این امر میسر نشد. به هر حال این فیلم به خاطر اینکه هم کمدی است و هم اکشن می‌تواند در جذب تماشاگر بسیار موفق باشد. من هر زمانی که فیلم به نمایش در بیاید، فروش خوبی را برای آن پیش بینی می‌کنم. حداقل اینکه «آدم باش» مثل برخی از فیلم های دیگر در تب و تاب فیلسوفانه بودن یا اداهای روشنفکری داشتن نیست.

این کارگردان درباره برنامه های کاری آینده خود گفت: بابت  تولید «آدم باش» کمی خسته شده ام و فکر نمی کنم به این زودی فیلم جدیدی را شروع کنم. چند سوژه به ذهنم رسیده که اتفاقا هیچ رگه از کمدی ندارد و کاملا جدی است، اما نمی دانم چه وقت شرایط ساخت آن میسر می‌شود. در حال حاضر تنها به اکران خوب این فیلم آخر فکر می‌کنم.

فیلم «آدم باش» داستان مردی را روایت می‌کند که ارتباط او با حیوانات خیلی بهتر از روابط اش با انسان‌ها است، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، امین حیایی، نیوشا ضیغمی در این فیلم بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>