سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۳۸ ب.ظ چاپ مطلب

«پرواز پروانه‌ها» منتظر تامین بودجه برای تولید/ برداشت آزاد از یک داستان معاصر ژاپنی

ali-khodsiani

تولید مجموعه ۱۳ قسمتی «پرواز پروانه‌ها» تا تامین بودجه لازم به تاخیر افتاده است.

تولید مجموعه ۱۳ قسمتی «پرواز پروانه‌ها» تا تامین بودجه لازم به تاخیر افتاده است.

علی خودسیانی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت : فیلمنامه سریال ۱۳ قسمتی با نام موقت «پرواز پروانه‌ها» را برای تولید به سازمان ارائه کردیم که قرار بود برای ایام نوروز و فاطمیه آماده شود، اما به دلیل فراهم نشدن بودجه هنوز جریان تولید مشخص نیست. منتظریم تا بودجه کار تامین شود، هر چند با توجه به پروداکشن سنگین این مجموعه ، کار به ایام نوروز ۹۴ نمی‌رسد.

وی در ادامه گفت: فیلمنامه این سریال براساس طرحی از محمدحسین لطیفی و برداشتی آزاد از یک داستان معاصر ژاپنی به نام «درنای کاغذی» است که در جریان نگارش ارتباطی هم با ماجراهای حلبچه در کشور خودمان پیدا کرده و در مجموع یک ملودرام جذاب و گرم است که من دوستش دارم.

خودسیانی ادامه داد: کارگردانی این سریال را لطیفی بر عهده خواهد داشت و بطور قطع ایام نوروز نخواهد رسید، چون هنوز چیزی مشخص نشده و همه مسایل بطور موقت انجام شده است ، اما از آنجایی که این مجموعه به لحاظ مضمونی آنچنان درگیر مناسبت نیست، در مقاطع دیگر هم می تواند تولید شود و باید منتظر ماند و دید پس از تغییر و جابجایی کامل مدیران چه تصمیمی درباره سرنوشت این مجموعه گرفته می‌شود.

وی درباره دیگر فعالیت های خود گفت: یک سریال ۱۳ قسمتی دیگر با نام «عروس» هم برای مرکز سمنان نوشتم که طرح ابتدایی فیلمنامه و کارگردانی آن بر عهده امیر رضا لبافی بود که یک قصه اجتماعی و دوست داشتنی دارد و تلاش‌هایی صورت گرفته که ایام نوروز از شبکه «شما» روی آنتن برود، البته این موضوع هنوز قطعی نیست.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>