سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۲:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

غیبت «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در نوروز ۹۴/ ادامه تولید از آغاز سال نو

zane-khane-dar

مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی نوروز ۹۴ پخش نمی‌شود.

مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی نوروز ۹۴ پخش نمی‌شود.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده تلویزیون درباره ادامه تولید مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی به سوره سینما گفت: این مجموعه به نوروز امسال نخواهد رسید، به دلیل اینکه ایام نوروز مصادف با ایام فاطمیه است و تلویزیون هم برای این ایام تدارک تولید چند مجموعه متناسب با حال و هوای فاطمیه را تدارک دیده و در حال کار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار ما در سال جدید تولید نخواهد شد گفت: قرار است ما ادامه این مجموعه را بسازیم، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بازیگران اصلی ما مشغول کار در چند مجموعه هستند و مسعود کرامتی هم در یک سریال نوروزی به ایفای نقش می پردازد ، ما تولید را اوایل سال آینده آغاز خواهیم کرد و من امسال متاسفانه برای ایام نوروز کار خاصی برای تلویزیون ندارم.

سری اول سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه نوروز سال ۹۳ روی آنتن رفت و نقش‌های اصلی آن را امیررضا دلاوری و شقایق دهقان بر عهده داشتند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>