سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب

«سن پترزبورگ ۲» تابستان ۹۴ کلید می‌خورد/ «کیجا» در انتظار دریافت پروانه ساخت

hamid-etebarian

فیلم سینمایی «سن پترزبورگ ۲» تابستان ۹۴ مقابل دوربین می‌رود.

فیلم سینمایی «سن پترزبورگ ۲» تابستان ۹۴ مقابل دوربین می‌رود.

حمید اعتباریان تهیه کننده سینما درباره فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: فیلمنامه «کیجا» را برای دریافت پروانه ساخت ارائه کردیم و چون تجربه اول کارگردان است، تقاضاهای دریافت پروانه ساخت در سال ۹۳ به حد نصاب رسیده است و طبیعتا ما در سال ۹۴ پروانه را دریافت خواهیم کرد و تولید این فیلم سینمایی به سال آینده موکول شد.

وی در ادامه درباره تولید فیلم سینمایی «سن پترزبورگ ۲» ادامه داد: در مورد تولید این فیلم سینمایی هم منتظر هستیم، پیمان قاسمخانی قرار است در فروردین و یا اردیبهشت‌ماه ۹۴ یک فیلم را کارگردانی کند و با این اوصاف فکر می‌کنم که تابستان سال آینده بطور قطع «سن پترزبورگ ۲» را کلید خواهیم زد.

اعتباریان درباره دیگر فعالیت‌ها و پروژه هایی که در دست دارد گفت: دو فیلمنامه سینمایی در دست دارم که مشغول بررسی هستم و هنوز مساله تولید آنها قطعی نشده است و در روزهای آینده بررسی‌ها صورت می‌گیرد و اگر توافق حاصل شود برای تولید برنامه ریزی خواهیم کرد.

حمید اعتباریان فیلم‌های سینمایی «شام عروسی»، «ستاره‌ها» و «سن پترزبورگ» را تهیه کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>