سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۰:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

بازی در شبکه نمایش خانگی جذابیتی ندارد/ آخرین اخبار از بازیگری و خوانندگی امیرحسین آرمان

amirhosein-arman

امیرحسین آرمان که ۴ فیلم سینمایی آماده اکران دارد سال آینده با فعالیت‌هایش در حوزه موسیقی خبرساز می‌شود.

امیرحسین آرمان که ۴ فیلم سینمایی آماده اکران دارد سال آینده با فعالیت‌هایش در حوزه موسیقی خبرساز می‌شود.

آرمان که امسال با دو فیلم «شیفت شب» ساخته نیکی کریمی و «داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی در جشنواره فجر حاضر بود به سوره سینما گفت: خوشبختانه امسال کارهایم در جشنواره با استقبال مواجه شد و افراد صاحب نظری که دنبال حاشیه و غرض ورزی نیستند نسبت به این دو فیلم واکنش مثبت نشان دادند. امسال در فیلم «خبر خاصی نیست» ساخته مصطفی شایسته هم حضور داشتم اما متاسفانه فیلم به جشنواره فجر راه پیدا نکرد. دو فیلم «ساکن خانه چوبی» ساخته حسینعلی لیالستانی و «صدسال به این سال‌ها» به کارگردانی سامان مقدم هم هنوز اکران نشده‌اند.

وی افزود: اگرچه اکران نشدن فیلم واقعا ناراحت کننده است اما «صد سال…» از بهترین تجربیات من بود. این تجربه همان ابتدای بازیگری من رقم خورد و مرا در مسیری انداخت که حاضر به بازی در هر فیلمی نشوم. در این پروژه من با گروهی روبرو شدم که بعد از آن تصمیم گرفتم نگاه دیگری به انتخاب کردن داشته باشم. هیچ‌وقت به بازی در فیلم‌های شبکه نمایش خانگی فکر نکردم. به نظرم اصلا اتفاق جالب و هیجان‌انگیزی نیست هرچند که خیلی باب شده ولی برای من جذابیتی ندارد. همین که فرصتی پیش می آید و سالی یکی دو فیلم سینمایی بازی می کنم برایم کافی است.

آرمان درباره فعالیت‌های موسیقی خود گفت: تا الان سه تک آهنگ آماده دارم که کلیپ یکی از آنها منتشر شده و دومی با نام «آتش» شعری از عطار نیشابوری با ملودی به سبک تلفیقی در حال ساخت است که اواخر امسال رونمایی خواهد شد. در صورت مساعد بودن شرایط امیدوارم بتوانم با آماده کردن کارهای بعدی اولین آلبومم را آماده کنم. به نظر من از موسیقی بیشتر از سینما می‌توان لذت برد چون تسلط بیشتری روی کار وجود دارد، در سینما بازیگر مشخص کننده سر انجام کار نیست و تا زمانی که خروجی کار مشخص شود تعداد زیادی آدم دخیل هستند و کنترلی نمی‌توان روی آن داشت.

وی گفت: بهترین اتفاقی که امسال برایم رخ داد همه فعالیت هایم در عرصه سینما و موسیقی بود و خوشحالم که مثل همیشه از کارهایم راضی هستم و می توانم سرم را بالا نگهدارم و به آنچه انجام دادم افتخار کنم. اگرچه ساخت این کلیپ کار دشوار و پیچیده‌ای است اما خوشبختانه با کمک دوستان از عهده اش برآمدم. امیدوارم بتوانم با همکاری دوستان خوبم در این عرصه همانطور که کار اولم مورد استقبال قرار گرفت در کارهای بعدی هم موفق باشم.


One thought on “بازی در شبکه نمایش خانگی جذابیتی ندارد/ آخرین اخبار از بازیگری و خوانندگی امیرحسین آرمان”

  1. مهتاب می‌گه:

    امیدوارم همیشه سلامت، موفق و شاد باشی آقای آرمان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>