سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب

رفتن عمو رسول را باور نمی‌کنم/ خاطره علی شادمان از ملاقلی‌پور

ali-shademan1

بازیگر نوجوان فیلم «میم مثل مادر» از رسول ملاقلی‌پور با عنوان یکی از شریف‌ترین افرادی که تاکنون دیده، یاد کرد.

بازیگر نوجوان فیلم «میم مثل مادر» از رسول ملاقلی‌پور با عنوان یکی از شریف‌ترین افرادی که تاکنون دیده، یاد کرد.

علی شادمان به سوره سینما گفت: مرحوم ملاقلی‌پور آینه تمام نمای صداقت بود و یکی از شریف‌ترین انسان هایی که تا امروز دیده ام. انسان خیلی پاکی بود و اندیشه‌ها و دغدغه هایی داشت که در دنیای امروز ما کمتر دیده می‌شود. فکر پاک و بی آلایشی داشت و همه این ویژگی‌های خوب در سبک زندگی او و کوچک ترین ویژگی های رفتاری اش کاملا مشهود بود.

بازیگر فیلم «میم مثل مادر» اضافه کرد: عمو رسول نان صداقت و مهربانی اش را می‌خورد. هیچ وقت روزی را که خبر فوت ایشان را شنیدم فراموش نمی کنم. بعد از خانواده خودشان و آقای منوچهر محمدی، ما از اولین کسانی بودیم که با خبر شدیم. به سرعت با پدر و مادرم از ایلام به تهران آمدیم و یادم هست که ساعت‌ها در بهت فرو رفته بودم و باورم نمی‌شد او از میان ما رفته است. راستش را بخواهید هنوز هم باور ندارم این اتفاق رخ داده است.

وی در ادامه افزود: انسی که من با آقای ملاقلی پور داشتم مثال زدنی بود. او کسی بود که پای مرا به سینما باز کرد و می توانم بگویم مهم‌ترین آدم زندگی من است، ایشان باعث شد مسیر زندگی ام عوض شود. همیشه به یادش هستم و امکان ندارد گذر زمان باعث شود فراموشش کنم. روحش غرق آرامش الهی باد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>