سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب

صداگذاری «ابله» به پایان نزدیک شد/ کار سخت و جاده‌ای «شاخ گوزن» به نتیجه رسید

shakhe-gavazn

صداگذاری مجموعه «ابله» همزمان با تصویربرداری این مجموعه به پایان راه نزدیک شد و تنها سه قسمت از آن باقی مانده است.

صداگذاری مجموعه «ابله» همزمان با تصویربرداری این مجموعه به پایان راه نزدیک شد و تنها سه قسمت از آن باقی مانده است.

محمود موسوی‌نژاد در رابطه با تازه‌ترین فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: این روزها در همکاری با کمال تبریزی صداگذاری آخرین ساخته اورا به عهده دارم. «ابله» مجموعه ای دیالوگ محور بوده و چون خط داستانی بر اساس گفت و گو پیش می‌رود از این منظر در صداگذاری هم کار قدری متفاوت اس، آهنگ کلام باید مورد توجه قرار بگیرد یکدست درآوردن اینها سخت تر از سایر آثار به نظر می‌رسد.

وی افزود: همچنین فیلم کوتاه «شاخ گوزن» به کارگردانی رضا نجاتی از جمله فعالیت های من در زمینه کار کوتاه بود که به واسطه آشنایی با بچه های قدیمی این ژانر و ویژگی‌های کار صداگذاری را به عهده گرفتم. این فیلم کوتاه هم جزو آثاری بود که مصائب خاص خودش را داشت، بخش اعظم تصویربرداری در جاده و یک ماشین اتفاق می افتاد با فراز و فرودهای بسیاری همراه بود که خوشبختانه به نتیجه رسید.

موسوی‌نژاد گفت: علاوه بر این فیلم های سینمایی «دلتا ایکس» به کارگردانی علیرضا امینی به پایان رسیده و «آرمانشهر» کاری از حسن ناظر با انجام مراحل فنی برای اکران در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد. همچنین «ماهی سیاه کوچولو» مجید اسماعیلی، «کوچه بی‌نام» هاتف علیمردانی، انیمیشن «مبارک» محمدرضا نجفی امامی و «ایران برگر» مسعود جعفری جوزانی از جمله کارهایی بود که امسال در جشنواره فیلم فجر داشتم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>