سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۳ در ۲:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

آرزوهای نوروزی مردم در «اینجا آینده»/ هفت سین ایرانی در شبکه اول

badkoobeh

برنامه «اینجا آینده» از دیروز شنبه تا آغاز سال ۹۴ همراه بینندگان شبکه یک است.

برنامه «اینجا آینده» از دیروز شنبه تا آغاز سال ۹۴ همراه بینندگان شبکه یک است.

بابک بادکوبه تهیه‌کننده برنامه «اینجا آینده» به سوره سینما گفت: نیت اصلی ما در برنامه سال تحویل ۹۴ شبکه اول سیما این است که به معنی واقعی کلمه اثرگذار باشیم، یعنی بعد از اینکه مردم تلویزیون را خاموش کردند چیزی از ما با خود به یادگار برده باشند که در طول سال جدید از نظر ذهنی برای آنان کمک کننده باشد. شبکه اول، شبکه ملی ماست و تأثیرگذاری در سطح ملی و با گستردگی بیشتر در مقایسه با سایر شبکه ها از وظایف ماست.

وی افزود: مهمانان برنامه متشکل از هنرمندان و چهره های مختلف ورزشی، هنری و علمی است و پلاتوها همگی در جهتی طراحی شده اند که مخاطب را نسبت به آینده به فکر وا بدارند. ما یک مسابقه پیامکی خواهیم داشت و طی آن از بینندگان می خواهیم خود را در زمستان سال ۱۳۹۴ تصور کنند و پیش بینی خود را از وضعیتی که در آن قرار خواهند گرفت با ما در میان بگذارند. در حقیقت ما از مردم می خواهیم باورها، آرزوها و خواسته های خود را از خودشان در سال ۹۴ به ما بگویند و به ارسال کننده بهترین پیامک ها جوایزی اهدا می کنیم.

بادکوبه همچنین گفت: مردم می‌توانند عکس سفره هفت سین خود را برای ما بفرستند تا زیباترین آنها را انتخاب کنیم و به مردم نیز نشان دهیم. اساسا همه تصمیماتی که برای برنامه گرفته ایم در این راستاست که شور زندگی و امید به آینده را در دل مردم افزایش دهیم و احساس خوبی را نسبت به سالی که در پیش رو دارند، ایجاد کنیم و البته هر آغازی می‌تواند با توکل به خداوند بسیار مسرت بخش باشد و ما می‌خواهیم چنین نگاهی را پررنگ تر کنیم.

این تهیه‌کننده و مجری تلویزیون اضافه کرد: پخش برنامه «اینجا آینده» از دیروز شانزدهم اسفندماه آغاز شده و تا ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۷ به مدت ۴۵ دقیقه با اجرای من روی آنتن شبکه اول قرار می‌گیرد. برنامه ویژه سال تحویل ما با اجرای مشترک من و علی ضیاء از ساعت هشت شب تا نیم ساعت بعد از سال تحویل ادامه دارد و پیش بینی می‌کنم برنامه با استقبال بی‌نظیری مواجه خواهیم شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>