سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۲:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

نام حضرت فاطمه (س) دلم را برای بازی در «کوچه‌های خواب» قرص کرد

Azadeh-Zarei

آزاده زارعی انگیزه خود را برای بازی در سریال نوروزی «کوچه‌های خواب» مرتبط بودن آن با حال و هوای ایام فاطمیه عنوان کرد.

آزاده زارعی انگیزه خود را برای بازی در سریال نوروزی «کوچه‌های خواب» مرتبط بودن آن با حال و هوای ایام فاطمیه عنوان کرد.

زارعی بازیگر جوانی که سال ۹۲ با پخش مجموعه «آوای باران» به شهرت رسید، به سوره سینما گفت: ما از ۲۹ بهمن‌ماه بر سر کار حاضر شده ایم و ان شاء الله تا نوروز هم تصویربرداری را به پایان می‌رسانیم. پخش سریال «کوچه‌های خواب» از ۲۹ اسفندماه آغاز می‌شود. قرار است نام این مجموعه به «دلتنگی» تغییر پیدا کند.

وی افزود: نام کاراکتر من در این سریال مینا است. او یک دختر آموزگار است که پوشش چادر را برای خود انتخاب کرده و در خانواده‌ای اصیل و معتقد بزرگ شده و به قول معروف با لقمه حلال رشد کرده است. آفرین عبیسی نقش مادر مرا بازی می‌کند و من و ایشان به همراه مهدی سلوکی و مهران رنجبر ترکیب بازیگران اصلی را تشکیل می‌دهیم.

این بازیگر درباره انگیزه خود برای پذیرش بازی در این مجموعه توضیح داد: بعد از اینکه «آوای باران» پخش شد پیشنهادهای زیادی داشتم، برای اینکه چنین کاراکتری را دوباره تکرار کنم و در نقش یک دختر کوچه بازاری و پرخاشگر ظاهر شوم، اما این موضوع مطلوب من نبود. چیزی که باعث شد مینای این سریال را دوست داشته باشم، تفاوت عمده آن با شخصیت باران بود. البته باران هم با اینکه در کوچه و خیابان بزرگ شده بود ذات پاکی داشت، اما این بار در این سریال در نقش مینایی ظاهر شده‌ام که متانت رفتاری او حتی از حرف زدنش هم پیداست.

koochehaye-khab

آزاده زارعی همچنین گفت: مینای قصه «کوچه‌های خواب» پدر ندارد و به هر حال روزگار سختی داشته است. وقتی برای صحبت در مورد این مجموعه به دفتر آقای موسویان که نظارت کیفی «آوای باران» را بر عهده داشت رفتم، متوجه شدم این مینی سریال برای پخش در ایام فاطمیه ساخته می‌شود. تا نام حضرت زهرا (س) آمد دلم برای ماندن قرص شد. در پایان سال خوبی را برای همه مردم آرزو می‌کنم و امیدوارم خوشی‌ها در انتظارشان باشد.

مهدی سلوکی، مهران رنجبر، آفرین عبیسی، آزاده زارعی، لیدا عباسی، تورج فرامرزیان، مختار سائقی، مرضیه صدرایی، فاطمه شکری، عرفان برزین و اسماعیل خلج بازیگران اصلی «کوچه‌های خواب» به کارگردانی سید مجید موسویان و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی را تشکیل می‌دهند. در خلاصه داستان این سریال که به قلم هومان فاضل نوشته شده آمده است: عادل کیایی وصیت می‌کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی به نام طوبی طاهریان را پیدا کند. محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و جلب رضایت از طوبی می‌تواند به باقی ارث پدرش دست یابد.

این مینی سریال پنج قسمتی برای پخش در ایام فاطمیه در نظر گرفته شده و از ۲۹ اسفندماه تا چهارم فروردین‌ماه ۹۴ روی آنتن شبکه سه می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>