سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ اسفند ۱۳۹۳ در ۱:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

«کافه سوال» سال ۹۴ هم ادامه دارد/ بهار را در حرم امام رضا (ع) آغاز می‌کنم

mojdeh-lavasani1

مجری «کافه سوال» از تداوم پخش این برنامه پرمخاطب در سال جدید خبر داد.

مجری «کافه سوال» از تداوم پخش این برنامه پرمخاطب در سال جدید خبر داد.

مژده لواسانی به سوره سینما گفت: امسال در طول نوروز برنامه ای ندارم، البته برای هر مجری، بودن در کنار مردم آن هم در ایام ویژه سال، اتفاق دلنشینی است اما در سال ۹۴ چنین سعادتی ندارم. معمولا باید شرایط زیادی دست به دست هم بدهند تا اجرای یک برنامه با ویژگی‌هایی که مطلوب فرد است مهیا شود. در کل، معیارهایی مثل ساختار برنامه، رویکردی که در برخورد با مخاطب دارد، مهمانانی که دعوت می‌شوند و … در تصمیم‌گیری من برای پذیرفتن یا نپذیرفتن برنامه موثر است، حال چه نوروزی باشد چه نه. همیشه باید برنامه را از آن خود و خود را از آن برنامه احساس کنی تا بتوانی با آن خو بگیری و من همیشه تلاشم بر این بوده با چنین نگاهی کارم را شروع کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بین «کافه سوال» در سال ۹۲ با همین برنامه در سال ۹۳ تفاوتی احساس می کند، توضیح داد: اگر بخواهم نظر شخصی خودم را بدهم، برنامه مان در سال ۹۲ را بیشتر دوست داشتم، اما کافه سوال ۹۳ هم خوب و قابل قبول از آب در آمد و از اینکه در سال جاری باز هم ادامه داشت خوشحالم و از اینکه قرار است در سال ۹۴ هم پخش داشته باشد، احساس خوبی دارم. امسال ما در پاییز اصلا برنامه نداشتیم و امیدوارم در سال جدید اتفاقی مثل وقفه در پخش را دیگر شاهد نباشیم. همین جا اعلام می‌کنم که به احتمال قریب به یقین «کافه سوال» در سال ۹۴ هم ادامه دارد اما تغییرات احتمالی آن هنوز برای خودمان هم معلوم نیست.

kafe-soal-1

لواسانی افزود: اصولا برنامه سازی در رادیو و تلویزیون تابع خلاقیت هاست و همه برنامه سازان با در نظر داشتن این اصل شروع به کار می‌کنند. دغدغه من در سال ۹۳ این بود که «کافه سوال» سال ۹۲ را تکرار نکنم و البته حفظ تازگی و نو بودن،  کار ساده‌ای نبود. با این حال امسال هم برنامه ما فصل هایی را پشت سر گذاشت که هنوز هم در ذهن مردم باقی مانده و این یکی از معانی موفقیت است. در کل نباید فراموش کرد که گاهی برخی از موضوعات به ذات جذاب هستند و برخی از موضوعات دیگر به خودی خود، کنجکاوی کمتری را بر می انگیزند.

این مجری جوان صدا و سیما درباره سال ۹۴ بیان داشت: سال گذشته این افتخار را داشتم که در نوروز زائر حرم سیدالشهدا(ع) باشم. امسال مثل همیشه بهار را در حرم حضرت امام رضا (ع) آغاز می‌کنیم و از همان جا برای همه مردم سرزمینم دعا خواهم کرد. مردمی که ما را از خود دور نمی‌بینند  و با نگاه خود باعث دلگرمی ما می‌شوند. تا وقتی به مخاطب خودمان دلخوش هستیم واقعا ناملایمات فراموشمان می‌شود و خستگی را احساس نمی کنیم. امیدوارم سال خوبی در انتظار همه مردم ایران باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>