سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

علی سرابی هم نقشش را تکرار می‌کند/ حضور در «خشکسالی و دروغ»

ali-sarabi

علی سرابی یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایى «خشکسالی و دروغ» را ایفا می‌کند.

علی سرابی یکی از نقش‌های اصلی فیلم سینمایى «خشکسالی و دروغ» را ایفا می‌کند.

سوره سینما- علی سرابی بازیگر شناخته شده تئاتر که پیش از این دو بار عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره تئاتر فجر و کانون ملی منتقدان تأتر ایران را به دست آورده بود و چند بار کاندیدای بهترین بازیگر مرد در  جشنواره های مهم داخلی و خارجی تئاتر شده است، یکی از نقش‌های اصلی فیلم «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده را ایفا خواهد کرد. او چندى قبل در فیلم دلم می خواد بهمن فرمان آرا بازى کرده بود.

علیرضا شمس شریفی در مقام دستیار اول کارگردان و برنامه ریز با این پروژه همکاری می کند و طراحی چهره پردازی این فیلم نیز بر عهده ایمان امیدواری است. فیلم «خشکسالی و دروغ» از ابتدای هفته آینده و با پایان اجراها و بازگشت گروه این نمایش از کانادا مرحله اول فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن و بعد از تعطیلات نوروز وارد مرحله دیگری از فیلمبرداری می‌شود. در مرحله دوم بازیگران جدیدی به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهند شد.

این فیلم با نگاهی به نمایشنامه «خشکسالی و دروغ» نوشته محمد یعقوبی و به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی ساخته می‌شود. محمدرضا گلزار، باران کوثری و آیدا کیخایی در این فیلم بازی می‌کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>