سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۳ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری «ابله» امروز تمام می‌شود/ توصیف محمدرضا سکوت از «گینس»

ablah

محمدرضا سکوت فیلم سینمایی «گینس» ساخته محسن تنابنده را اثری با شرایط تولیدی سخت اما شیرین می‌داند.

محمدرضا سکوت فیلم سینمایی «گینس» ساخته محسن تنابنده را اثری با شرایط تولیدی سخت اما شیرین می‌داند.

سکوت به سوره سینما گفت: این روزها در حال تصویربرداری آخرین سکانس های «ابله» هستیم و فکر می کنم تا پایان امروز کار را به اتمام برسانیم. حالا که چند قسمت از این مجموعه در بازار توزیع شده، احساس می کنم سریالی بود که جایش در شبکه نمایش خانگی خالی بود . شاید باید برای اینکه بهتر بین مردم جا باز کند، باید کمی بیشتر تأمل کنیم. تا جایی که من خبر دارم، مجموعه فروش قابل قبولی داشته است.

وی افزود: سال ۹۳ فیلم سینمایی «گینس» را به همراه یک فیلمبردار دیگر کار کردم. اولین فیلم محسن تنابنده شروع خوبی برای او به حساب می آید و در فرمت خوبی آماده شده است. «گینس»، فیلم شیرینی از آب در آمده است. همانطور که قبلا هم در رسانه ها منتشر شده، این اثر سینمایی داستان چند برادر را تعریف می کند که یک شترمرغ با آنان همراه شده است. فیلم، شرایط تولیدی سختی داشت اما وقتی جانور بامزه ای مثل شترمرغ جلوی دوربین آدم است، مگر می‌توان از کار لذت نبرد؟!

این فیلمبردار در پایان گفت: برای سال ۹۴ با یکی دو فیلمساز صحبت داشته ام اما هنوز چیزی قطعی نشده. امیدوارم سال جدید برای همه و به خصوص سینمای کشورمان سال خوبی باشد و از نظر مادی و روحی همه در آرامش به سر ببریم.

محمدرضا سکوت امسال با فیلم «فرار از قلعه رودخان» در جشنواره سی و سوم فیلم فجر حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>