سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۳ در ۴:۵۶ ب.ظ چاپ مطلب

اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان معرفی شدند

keramati-jebeli-boroomand

دکتر حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمای اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان را منصوب کرد.

دکتر حجت‌الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمای اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان را منصوب کرد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی،طی این حکم ،مهدی ارگانی،مسعود کرامتی،حمید جبلی،دکتر جواد حاتمی،مهدی یزدانی،محسن چینی فروشان،علیرضا تابش،فرشته طائر پور و مرضیه برومند به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری و راهبردی سینمای کودک و نوجوان منصوب شدند.

در متن حکم ایوبی خطاب به نامبردگان آمده است: حافظه سینمای ملی ایران، دستاوردهای ماندگار بسیاری را در خود رقم زده است که بخش بزرگی از آن حاصل موفقیت های جریان سینمای کودک و نوجوان است. همانگونه که مطلع هستید سینمای کودک و نوجوان ایران در سال های اخیر جز معدودی تجربه پراکنده، چیزی بر کارنامه خود نیفزوده است و حتی در حفظ جایگاهی که داشت نیز دچار مشکلات بنیادین شده است.

اکنون که با تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک قرار است در تقویت و احیای این سینمای موثر آینده ساز بکوشیم و نگرانی مشترکمان را از تاثیر رسانه های جهانی بر سلیقه فرهنگی و هنری کودکان کشورمان مرتفع سازیم، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و راهبری سینمای کودک منصوب می نمایم.

باشد که با بهره مندی از تجربیات و توانایی های شما که در تأسیس و رشد سینمای کودک و نوجوان سهم بسزایی داشته اید، در تحلیل دقیق مسائل و بهبود شرایط تولید، تبلیغ و نمایش فیلم های مناسب و جذاب برای این مخاطبان، موفق شویم و با سرعت و دقت مطلوبی راه خطیر پیش رو را طی کنیم.توفیق قرین راهتان باد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>