سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

حامد محمدی «خمیازه» را کلید می‌زند/ پخش نوروزی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» از تلویزیون

hamed-mohamadi

حامد محمدی دومین فیلم سینمایی خود را با نام «خمیازه» در بهار ۹۴ کلید می‌زند.

حامد محمدی دومین فیلم سینمایی خود را با نام «خمیازه» در بهار ۹۴ کلید می‌زند.

محمدی به سوره سینما گفت: دومین فیلم سینمایی من با نام «خمیازه» به تازگی پروانه ساخت گرفته، پیش‌تولید آن را بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز ۹۴ شروع می‌کنیم و در اردیبهشت‌ماه فیلم را کلید می‌زنیم. این بار عموی من ایرج محمدی تهیه‌کنندگی فیلمم را بر عهده گرفته است. ایشان سابقه زیادی در عرصه سریال‌سازی دارد و مجموعه های محبوبی را برای تلویزیون تولید کرده است.

وی افزود: این فیلم با هیچ کدام از کارهای من، چه فیلمنامه هایی که نوشته‌ام و چه فیلمی که کارگردانی کرده‌ام، شباهت ندارد. فیلم پربازیگر است و ما منتظر خلوت شدن سر بازیگران هستیم. بیشتر در تلاشیم از کسانی استفاده کنیم که کمتر دیده شده‌اند و به همین دلیل ترکیب جالبی از بازیگران خواهیم داشت.

fereshte-ha

این کارگردان همچنین گفت: اتفاق مهم سال ۹۳ برای من اکران عمومی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» بود. این فیلم قرار است، از یکی از شبکه های تلویزیونی پخش شود. پیشاپیش فرا رسیدن نوروز را به سینماگران و خانواده‌های ایرانی تبریک می‌گویم و سال خوبی را برای سینماگران و همه مردم آرزو می‌کنم.

حامد محمدی نویسندگی فیلمنامه فیلم‌های سینمایی «حوض نقاشی» و «طلا و مس» را بر عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>