سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۱:۵۴ ق.ظ چاپ مطلب

در «ایران برگر» تعامل خوبی با جوزانی داشتیم/ فروش فیلم معیار ارزش‌های آن نیست

hadi-kazemi

بازیگر فیلم «ایران برگر» فیلمنامه جذاب و سوابق کارگردان را دلیل همکاری‌اش در این پروژه دانست.

بازیگر فیلم «ایران برگر» فیلمنامه جذاب و سوابق کارگردان را دلیل همکاری‌اش در این پروژه دانست.

هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فیلم سینمایی «ایران برگر» که این روزها اکران نوروزی خود را آغاز کرده، به سوره سینما گفت: دلیل حضور من در این فیلم سینمایی ابتدا نام مسعود جعفری جوزانی بود که به دلیل سابقه سینمایی‌اش جذب کننده است و در وهله دوم هم فیلمنامه جذابی بود که مطالعه کردم و در طول کار هم با همفکری و تعامل مثبتی که در زمینه گریم و لباس و ابعاد شخصیتی نقش با کارگردان اثر داشتیم به چنین کاراکتری رسیدیم، چون در فیلمنامه کاراکتر به شکل دیگری طراحی شده بود.

وی درباره ویژگی فیلم سینمایی «ایران برگر» در مواجهه با مخاطب گفت: ویژگی بارز این اثر ، فیلمنامه و فضای بدوی و کاراکترهای دلنشین و ساده آن است که از مهمترین فاکتورهای برقراری ارتباط مخاطب با این اثر محسوب می‌شود. اینکه تلاش ما و دیگر عوامل این فیلم سینمایی به بار نشسته است و مورد توجه واقع خواهد شد، بحثی است که مخاطبان باید تشخیص بدهند و در اکران آن را بپسندند.

کاظمی درباره کلیت این اثر و نتیجه‌ای که حاصل شده است گفت: در مورد کلیت این کار باید گفت طبیعی است وقتی که بازیگر سر صحنه حضور دارد و بخش های مربوط به خود را بازی می کند یک پیش فرض و جمع بندی شخصی در ذهن خود دارد ، اما یک فیلم پس از تصویربرداری در مرحله تدوین دچار تغییرات و اتفاقاتی می شود که به تشخیص کارگردان صورت می گیرد ، با این تفاسیر من در ذهن خودم تصویر دیگری از فیلم را در ذهنم داشتم که با نسخه فعلی متفاوت است.

kazemi-iranburger

وی در مورد اکران این فیلم سینمایی در نوروز گفت: به نظرم با توجه به حضور دوستان هنرمندی که در این اثر حضور دارند و فضای ساده و شخصیت های جذاب کار ، مخاطب برای تماشا به سراغ «ایران برگر» می‌رود و از آن استقبال می‌شود. اما باز هم درباره کیفیت، عیار و ماندگاری یک فیلم ، مخاطب حرف نهایی را خواهد زد و نباید نسبت به فروش یک اثر درباره خوبی یا بدی آن قضاوت کرد.

کاظمی درباره فعالیت‌های خود در سال ۹۳ گفت: امسال فقط در فیلم سینمایی «ایران برگر» حضور داشتم ، اما پیشنهادهای زیادی از سریال‌های تلویزیونی و مجموعه های شبکه نمایش خانگی و حتی سریال‌های مناسبتی نوروز ۹۴ داشتم که بیشتر آنها را به لحاظ کیفیت فیلمنامه نپسندیدم و چند مورد هم به مرحله تولید نرسید و با وجود این پیشنهادها، سال خوبی را در عرصه حرفه ای سپری نکردم .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>