سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب
نگاه یک مجری تلویزیون/

«تاج محل» از بهترین‌های جشنواره امسال بود

Taaj-mahal

وحید یامین‌پور مجری تلویزیون فیلم سینمایی «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی را یکی از بهترین‌ آثاری دانست که در جشنواره سی و یکم دیده است.

وحید یامین‌پور مجری تلویزیون فیلم سینمایی «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی را یکی از بهترین‌ آثاری دانست که در جشنواره سی و یکم دیده است.

سوره سینما- رجانیوز نوشت: وحید یامین‌پور در گفتگو با «نسیم»گفت: جشنواره امسال نشان داد که به جوان‌ها و فیلم اولی‌ها می‌توان بیشتر از قدیمی‌ها اعتماد کرد.

مدیریت فرهنگی ما در حوزه سینما بیش از این‌که سیاست‌گذار باشد و هدفی را دنبال کند، بیشتر دنبال این بوده که فضا را مدیریت کرده و به اصطلاح آئین برگزار کند و سعی کرده همه را راضی نگه دارد این یعنی یک مدیریت انفعالی.

مدیریت دوره اخیر را اگر بخواهیم با مدیریت‌های گذشته مقایسه کنیم، خیلی نمی‌توان به آن نمره منفی داد چرا که در دوره‌های قبلی مدیریت سینمایی آن‌چنان ضعف‌های جدی داشته که ضعف‌های این دوره ممکن است به چشم نیاید.

آثار هنری هم‌سو با آرمان‌های انقلاب اسلامی را کمتر در جشنواره‌های مختلف دیده‌ایم ولی بی‌انصافی است که از یک سری کارهای خوب نیز که ساخته شده صرف‌نظر کنیم اما از تولید و اکران برخی کارها در جمهوری اسلامی،‌نیز تعجب می‌کنیم.

در این جشنواره یک رقابت جدی بین قدیمی‌ها و جوان‌ها اتفاق افتاد به عنوان نمونه فیلم «تاج محل» یکی از بهترین فیلم‌هاست که بهتر و بیشتر از آثار افراد شاخص سینما مخاطب را جذب می‌کند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>