سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۲:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

«ایران برگر» تا دیروز ۷۸ میلیون تومان در تهران فروخت

iran-burger

فیلم سینمایی «ایران برگر» در چهار روز نخست اکران به فروش ۷۸ میلیون تومانی در تهران دست یافت.

فیلم سینمایی «ایران برگر» در چهار روز نخست اکران به فروش ۷۸ میلیون تومانی در تهران دست یافت.

امیر قطبی یکی از کارکنان فیلمیران به سوره سینما گفت: «ایران برگر» در حال حاضر در ۲۴ سینما در شهر تهران روی پرده است و قرار است چهار سینمای دیگر به آن اضافه شود که البته هنوز محقق نشده، اما وزارت ارشاد به ما گفته فیلم می‌تواند تا سقف ۲۸ سالن در تهران در اختیار داشته باشد.

وی افزود: تا دیشب شنبه ۲۳ اسفندماه «ایران برگر» در تهران ۷۸ میلیون تومان فروش داشته، اما هنوز آماری از فروش شهرستان‌ها نداریم. این فیلم سینمایی در ۷۰ سالن در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، رشت، قم، تبریز، کرمان، کرمانشاه، گرگان، ساری، قزوین، اهواز، کرج، بندرعباس و یزد از دیروز به نمایش در آمده است.

فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و با بازی علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی، حمید گودرزی و … داستان انتخابات شورای شهر در یکی از مناطق ایران را روایت می کند. این فیلم، یکی از ۵ فیلم ترکیب نوروزی اکران ۹۴ است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>