سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۸:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

«کیمیا» تجربه‌ای متفاوت در کارنامه من/ در «فوق سری» با پسرم همبازی هستم

boyok-mirzayee

بیوک میرزایی همکاری در پروژه «کیمیا» را یکی از بهترین اتفاق‌های حرفه‌ای خود در سال ۹۳ دانست.

بیوک میرزایی همکاری در پروژه «کیمیا» را یکی از بهترین اتفاق‌های حرفه‌ای خود در سال ۹۳ دانست.

میرزایی به سوره سینما گفت: سال ۹۳ برای من سال خوبی بود. بازی در سریال «کیمیا» را تجربه کردم که به سبب گستردگی موضوع و ویژگی های تولیدی، متفاوت ترین کار من به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید داستان این سریال از پیش از انقلاب شروع می‌شود، جنگ را هم روایت می کند و تا زمان حاضر ادامه پیدا می‌کند. بازی من مربوط به اولین فاز این سریال است چون در این مجموعه در نقش یک ژاندارم ظاهر شده‌ام.

وی افزود: خوشحالم که نوروز ۹۴ هم مهمان خانه‌های مردم می شوم. این بار با سریال «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده در اولین روزهای سال کنار هموطنانم هستیم. در این مجموعه که تصویربرداری آن تا چند روز دیگر ادامه دارد، نقش یک آدم متمول را دارم که خلافکار است و پسرش هم در آستانه اعدام شدن. او تصور می‌کند می تواند با پول خود از وقوع این اتفاق جلوگیری کند، پس با جلب نظر یک خلافکار دیگر، در فکر انجام کارهای غیرمتعارفی است، اما سرش کلاه می رود و در صدد انتقام بر می آید و … . به نظرم مثل دیگر کارهای آقای فخیم‌زاده، سریال جذابی شده است. ویژگی سریال این است که برای اولین بار با پسرم همبازی شدم و در نقش پدرش بازی کرده‌ام.

این بازیگر درباره برنامه های خود برای سال ۹۴ توضیح داد: این روزها مشغول بازی در تله فیلمی هستم به نام «اینجا هوا خنک است» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی. ایشان با وجود اینکه جوان است، بسیار در کار خود توانا است. برای سال جدید قرار است در سریالی بازی کنم که این روزها در آخرین مراحل نگارش قرار دارد و امید زیادی به موفقیت آن دارم.

بیوک میرزایی در سریال نوروزی «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده با این کارگردان، حبیب دهقان­‌نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی­نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی همبازی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>