سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ فروردین ۱۳۹۴ در ۲:۰۸ ب.ظ چاپ مطلب

احتمال اکران «خداحافظی طولانی» در عید فطر/ سام قریبیان به شبکه نمایش خانگی می‌رود

khodahafezi3

احتمال اکران عمومی فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن در عید فطر وجود دارد.

احتمال اکران عمومی فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن در عید فطر وجود دارد.

علی حضرتی تهیه‌کننده سینما در رابطه با تازه ترین کار خود به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «نیمرخ‌ها» در مرحله نهایی موسیقی توسط شورا کریمی قرار دارد. از آنجا که قصد داریم در بخش بین‌الملل جشنواره فجر هم نمایش داشته باشیم یک نسخه به دبیرخانه ارسال شد و خوشبختانه از نظر کیفیت توانستیم فیلم را به شرایطی مطلوب و بالاتر از حد انتظارمان تولید کنیم. ضمن اینکه اولین بار پیشنهاد حضور در جشنواره فجر توسط رییس سازمان سینمایی زمان بازدید از پشت صحنه فیلم مطرح شد و ما هم استقبال کردیم.

حضرتی گفت: این فیلم ملودرامی درباره عشق و بیماری است و قطعا بعد از بازدید شامل ممیزی در جشنواره نخواهد بود. درباره بحث پخش هم تا زمان آغاز به کار بخش بین الملل صبر می کنیم چون امسال قرار است برای اولین بار به شکل ویژه ای کشورهای مختلف در بازار جهانی جشنواره فجر حضور داشته باشند و آن زمان فرصت خوبی است تا بتوانیم برای پخش در داخل و خارج از کشور برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

حضرتی در رابطه با برنامه های خود در سال جدید گفت: ۵ فیلمنامه مشخص در دست دارم که یکی از آنها را قطعا امسال جلوی دوربین خواهم برد. علاوه بر آن یک مینی سریال برای شبکه نمایش خانگی هم در برنامه داریم که قرار است مشترک با مسعود ردایی آن را تهیه کنیم. متن این مجموعه با نام «عالیجناب» هم اکنون توسط سام قریبیان در حال نگارش است و کارگردانی را هم خودش به عهده می‌گیرد.

وی درباره اکران «خداحافظی طولانی» گفت: این فیلم که برای پخش به دفتر هدایت فیلم سپرده شد در جشنواره فیلم فجر به خوبی دیده شد و مورد استقبال قرار گرفت و از آنجا که از لحاظ نامزدی سیمرغ بعد از «رخ دیوانه» دومین فیلم بود. به همین خاطر انتظار می‌رود زمان مناسبی برای اکرانش در نظر گرفته شود.

«نیمرخ ها» ملودرامی مدرن و عاشقانه روایت‌گر زندگی زوج جوانی است که مرد به دلیل بیماری سرطان روزهای آخر عمر خود را سپری کند و در ادامه آن رقابتی بین مادر و همسر این مرد جوان رخ می‌دهد. در این فیلم بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، رویا نونهالی، هومن سیدی، امیرحسین رستمی، بهاران بنی احمدی، شیرین اسماعیلی، سید ابراهیم عمادی، شورا کریمی، پویان جوان و با حضور سام قریبیان ایفای نقش کرده‌اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>