سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۱ در ۹:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب
مجتبی رحماندوست:

اقدام حوزه هنری برای گزینش فیلم‌ها صحیح است

mojtaba-rahmandoost

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد حوزه هنری در گزینش فیلم‌ها برای نمایش عمومی حمایت کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از عملکرد حوزه هنری در گزینش فیلم‌ها برای نمایش عمومی حمایت کرد.

سوره سینما- خانه ملت نوشت: مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با سی و یکمین جشنواره فیلم فجر گلایه‌ای از برخی نهادها شنیدم که، چرا بعضی از فیلم‌هایی که مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشتند در این جشنواره، نمایش داده نشدند و معتقد بودند که این اقدام، گیشه را تضعیف کرده و مردم را نیز از تماشای این فیلم‌ها محروم کرده است. من به شدت با این نظر مخالف هستم، حوزه هنری بر مبنای یک اعتقاد انقلابی، فیلم‌ها را گزینش و از نمایش فیلم‌های مغایر با شئونات اسلامی جلوگیری کرد.

وی در ادامه اقدام حوزه هنری در مورد گزینش فیلم‌های جشنواره برای اکران را قابل تحسین دانست و گفت: متاسفانه حوزه هنری در پی این اقدام مورد هجوم مجامع رسمی وزارت ارشاد قرار گرفت و این در حالی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید سپاسگزار آن‌ها باشد و به این اقدام تاسی کرده و خود را با این حرکت متعهد مطابق با ارزش‌های انقلاب اسلامی هماهنگ کند.