سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ فروردین ۱۳۹۴ در ۸:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

«آشوب» همچنان در مرحله پیش‌تولید/ کار تاریخی دشواری‌های خاص دارد

kazem-rast-goftar

فیلم سینمایی «آشوب» ساخته کاظم راست‌گفتار همچنان در مرحله پیش‌تولید است.

فیلم سینمایی «آشوب» ساخته کاظم راست‌گفتار همچنان در مرحله پیش‌تولید است.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما درباره تولید فیلم «آشوب» به سوره سینما گفت: ما همچنان در مرحله پیش‌تولید هستیم و با توجه به اینکه کار مربوط به دوره تاریخی معاصر است نیاز به طراحی و فضاسازی در دکورهای مورد نظر داریم و این طبیعی است که کار تاریخی در تمامی نقاط دنیا با یک زمانبندی طولانی برای پیش تولید و فراهم کردن مقدمات کار مواجه است که ما هم در پی تدارک هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو ماه از پیش‌تولید کار را پشت سر گذاشتیم ادامه داد: ما در این مدت به بررسی مکان‌های طبیعی در شهر پرداختیم که بسیاری از این مکان ها تخریب شده و یا آسیب دیده‌اند که باید به نحو احسن و در جهت کاربرد در فیلمنامه ترمیم شود تا بتوانیم بهترین بهره را از آنها ببریم، ضمن اینکه در این مدت علاوه بر مشخص کردن لوکیشن‌ها و ترمیم و تعمیر آنها ، برای انتخاب بازیگران هم تلاش‌هایی صورت گرفته که به زودی اعلام می‌شود.

راست‌گفتار افزود: باز هم اشاره می کنم که به دلیل اینکه کار تاریخی دشواری ها و شرایط خاص خود را دارد، پیش‌تولید ما کماکان ادامه خواهد داشت و به نظر می‌رسد با توجه به برنامه ریزی‌های لازم و مساله انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین تا حدود یک ماه آینده بتوانیم برای شروع فیلمبرداری اقدام کنیم.

داستان فیلم سینمایی «آشوب» که رگه های طنز دارد، درباره یک جوان تحصیل‌کرده و با استعداد است که در تئاتر های لاله‌زار خوانندگی می‌کند و نام هنری آشوب را برای خود برگزیده است و بر اثر اتفاقاتی که برای او در آن دوره رخ می‌دهد دچار دگرگونی شده و به نوعی روح هنری خود را از دست می‌دهد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>