سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۴ در ۸:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

علیرضا خمسه بازیگر «همکلاس من» می‌شود/ اکران «تا آمدن احمد» در ماه رمضان

oarvaneh-marzban

پروانه مرزبان به زودی فیلم سینمایی «همکلاس من» به کارگردانی فرزاد اژدری را تهیه می‌کند.

پروانه مرزبان به زودی فیلم سینمایی «همکلاس من» به کارگردانی فرزاد اژدری را تهیه می‌کند.

مرزبان درباره تازه ترین فیلم خود به سوره سینما گفت: بخش اعظم کارهای مقدماتی تولید آغاز شده و مشکلی از بابت حضور و انتخاب بازیگران و عوامل صحنه نداریم. فیلمنامه هم به پایان بازنویسی رسیده و برای شروع موردی نمی ماند حتی لوکیشنها هم نهایی شده اند سرمایه هم تقریبا آماده است فقط باید منتظر پاسخ برخی از اسپانسرهای مان باشیم که به محض قطعی شدن به زودی فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.بازیگران ما از بین انجمن بازیگران کودک و نوجوان انتخاب شده اند و با توجه به روایت داستان زیر۱۲سال هستند.

وی افزود: فرزاد اژدری کارگردان سینمای کودک و نوجوان است که در همه آثارش به دو وجه مذهب و آموزش اهمیت زیادی می دهد به همین خاطر کودکان خیلی خوب با فیلم هایش ارتباط برقرار می کنند. ضمن اینکه به خاطر همکاری صمیمانه و همیشگی اژدری با علیرضا خمسه این احتمال وجود دارد که این بازیگر در کار جدید هم حضور داشته باشد.این فیلم تا اواخر تابستان آماده نمایش می شود و امیدواریم بتوانیم در جشنواره فیلم کودک با «همکلاس من» حضور داشته باشیم.

«همکلاسی من» قصه دختر بچه ای است که میانه سال تحصیلی به مدرسه ای جدید می‌رود و رفتارش باعث تعجب همکلاسی‌ها خانواده شان و معلمان می شود و همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این فیلم موزیکال و پراز جلوه‌های ویژه بصری است و ۷۰درصد آن در مدرسه جلوی دوربین می‌رود.

مرزبان که فیلم «تاآمدن آحمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی را در جشنواره فجر داشت درباره اکران عمومی این فیلم گفت: کار برای پخش به دفتر پخش جبرائیل فیلم سپرده شده است و به احتمال ۸۰ درصد اگر بعد از این مساله ای به وجود نیاید این فیلم ماه رمضان روی پرده می‌رود.

داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند. مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و…. در این فیلم بازی کرده اند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>