سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

علاقه الهه حصاری برای بازی در سریال‌های تاریخی/ «نقش نگار» تجربه جذاب و متفاوتی بود

hesari1

بازیگر فیلم «نقش نگار» حضور در این فیلم را تجریه‌ای متفاوت ارزیابی کرد.

بازیگر فیلم «نقش نگار» حضور در این فیلم را تجریه‌ای متفاوت ارزیابی کرد.

الهه حصاری بازیگر سینما درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت : چند فیلم آماده نمایش دارم که در سال گذشته تولید شده است که «مرواریدهای خلیج فارس» به کارگردانی حسین قاسمی جامی ، «داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر هم به نمایش درآمد ، فیلم سینمایی «نگران نباش سارا» کاری از علیرضا امینی که در جشنواره اوراسیا حضور داشت و من جایزه بازیگری را دریافت کردم و یک فیلم سینمایی به نام «دویدن با شب» به کارگردانی محسن ربیعی است که به احتمال فراوان برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد .

وی در مورد فیلم سینمایی «نقش نگار» که بزودی در سینماها اکران خواهد شد نیز گفت : این فیلم سینمایی هم ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت اکران خود را آغاز خواهد کرد و یکی از جذاب ترین تجربه‌های سینمایی من محسوب می شود، به این دلیل که علاوه بر بهرام رادان ، گوهر خیراندیش و دیگر هنرمندان عزیز ، ستاره سال‌های گذشته سینمای ایران یعنی ناصر ملک مطیعی در آن ایفای نقش می‌کند که برای من باعث افتخار است که در کنار این عزیزان هستم . حضور در کنار این بازیگران تجربه بسیار جذابی است که نسل های متفاوتی در کنار هم حضور دارند و برای من فرصتی بی نظیر و افتخاری عجیب است.

hesari3

این بازیگر درباره بازگشت ناصر ملک مطیعی گفت: ایشان یکی از ستاره های سینمای ما هستند و بی تردید حضور دوباره وی در مقابل دوربین بسیار خوشحال کننده است. هیچوقت فراموش نمی‌کنم زمانی را که در همین پروژه قرار بود اولین پلان آقای ملک مطیعی ضبط شود ، چون وقتی این پلان را گرفتند همه عوامل ناخودآگاه احساساتی شدند و حال خوبی داشتند و اشک شوق می ریختند.

حصاری در ادامه درباره این تجربه سینمایی گفت: فارغ از اینها «نقش نگار» یک فیلمنامه و قصه متفاوتی دارد و من هم از نقش «نیلوفر» رضایت دارم و البته نباید از تلاش تمامی گروه و عوامل پشت دوربین هم به سادگی عبور کرد ، حضور آقای عطشانی و همچنین تجربه کار با تورج اصلانی که بسیار شیرین، عظیم و بزرگ بود و کارکردن با این تصویربردار کار بلد نکات و لحظات شیرین و آموزنده ای را به همراه دارد.

بازیگر فیلم سینمایی «بی تابی بیتا» درباره تمایل خود برای حضور در تلویزیون گفت: من به تلویزیون و تمام مخاطبان آن احترام می گذارم و همه آنها را دوست دارم و بی تردید اگر فیلمنامه قابل ملاحظه ای باشد که ترس از پذیرفتن و بازخوردهای منفی آن را نداشته باشم ، بی شک و با تمام انرژی این کار را خواهم کرد، اما تا به حال چنین پیشنهادی نبوده است، ضمن اینکه بسیار علاقمند هستم که در یک سریال تاریخی ایفای نقش کنم.

hesari2

وی افزود: علاقمندی من به سریال های تاریخی به این دلیل است که معتقدم ما در کشورمان هنرمندان و متخصصان بسیاری داریم که در زمینه کارهای تاریخی تبحر بسیاری دارند و با وسواس و دقت خاصی مبادرت به این کار می کنند ، اما تا به حال چنین موقعیتی ایجاد نشده است ، ضمن اینکه در زمینه تاریخی هم به هر دو زمینه تاریخ کهن و معاصر علاقه دارم و بسیار دوست دارم که فرصت چنین تجربه ای برایم ایجاد شود.

این بازیگر درباره پیشنهادات جدیدی که در سینما داشته گفت: چند کار پیشنهاد شد . صحبت هایی صورت گرفته که هنوز قطعی نیست ، اما یک فیلم سینمایی به نام «کاناپه» به کارگردانی وحید فرشاد را پذیرفته ام و موافقت خودم را اعلام کردم و منتظر هستم که شرایط اولیه فراهم شود تا این همکاری صورت بگیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>