سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

آیین رونمایی از کتاب­های «مدرسه­ زندگی» با حضور گلی امامی

goli-emami

آیین رونمایی از کتاب‌های «مدرسه زندگی» در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

آیین رونمایی از کتاب‌های «مدرسه زندگی» در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی شهر کتاب فرشته، پنج عنوان کتاب جدید از نشر هنوز، در مجموعه­ نخست کتاب­های مدرسه­ زندگی، جمعه ساعت ۱۸ در شهرکتاب فرشته رونمایی می­شود. این کتاب‌ها عبارتند از : چگونه عاقل بمانیم، چگونه کمتر نگران پول باشیم، چگونه جهان را تغییر دهیم، چگونه شغل دلخواه­مان را پیدا کنیم و چگونه در عصر دیجیتال عقب نمانیم.

این کتاب­ها با مجوز ناشر (مک­میلان) و با موافقت آلن دوباتن (مؤسس مدرسه­ زندگی در لندن) ترجمه و منتشر شده است. به زودی کتاب­های دیگری نیز از همین مجموعه منتشر خواهد شد. هدف «مدرسه­ زندگی» کندوکاو در باب پرسش­­های مهم زندگی است، و ما را با مضمون­هایی برگرفته از فلسفه، ادبیات، روان­شناسی و هنرهای تجسمی آشنا می­کند.

این مراسم با حضور خانم گلی امامی و مترجمان این مجموعه در شهرکتاب فرشته برگزار می­شود و ورود برای همگان آزاد است. شهرکتاب فرشته در میدان تجریش، خیابان مقصودبیگ (دربندی)، قبل از چهارراه دکتر حسابی، شماره­ ۳۲ قرار دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>