سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۸ ق.ظ چاپ مطلب

در فیلمنامه «سایه‌های موازی» دخل و تصرفی نشد/ قانونی عمل کردیم

ali-tavakol-nia

تهیه‌کننده فیلم «سایه‌های موازی» تاکید کرد در تولید این فیلم به فیلمنامه کاملا وفادار بوده است.

تهیه‌کننده فیلم «سایه‌های موازی» تاکید کرد در تولید این فیلم به فیلمنامه کاملا وفادار بوده است.

علی توکل‌نیا در پاسخ به یادداشتی که سعید عقیقی در اختیار سوره سینما قرار داد گفت: باید فیلم را دید، سپس با موضع ایشان مطابقت داد. توکل‌نیا تهیه کننده فیلم سینمایی «سایه‌های موازی» به سوره سینما گفت: فیلمنامه «سایه‌های موازی» توسط اصغر نعیمی به دفتر یکتا فیلم معرفی شد این کار جزو معدود فیلمنامه هایی است که در سال های اخیر تهیه کردیم و اگر فیلم را ببینید متوجه خواهید شد که نعل به نعل با خود فیلمنامه پیش رفتیم و کوچکترین دخل و تصرفی هم در کار صورت ندادیم. ما پیش از آغاز تولید با سعید عقیقی قرارداد بستیم و دستمزدشان را هم کامل پرداخت کردیم از این رو همه چیز به طور کاملا مشخص و قانونی پیش رفته است.

وی دررابطه با حضور نداشتن نویسنده هنگام فیلمبرداری گفت: پیش از این هم فیلم های زیادی ساخته شد که لزومی به حضور نویسنده سر صحنه نبود وقتی قرار به تغییر در نوشته نباشد این اتفاق ضرورتی هم ندارد.از نظر ما فیلمنامه مال ایشان است حال اگر خودش با چنین مساله ای کنار نمی آید مسئولیتی برمانیست. من بازهم تاکید می کنم فیلمنامه نعل به نعل براساس آنچه نوشته شده جلوی دوربین رفت و ما طی قراردادی قانونا به ایشان بدهکار نیستیم. این فیلم هم اکنون آماده نمایش است و با دریافت پروانه نمایش از دفتر یکتافیلم روی پرده خواهد رفت.

شهاب حسینی، سمیرا حسن‌پور، ابوالفضل پورعرب، حدیث فولادوند و … بازیگران این فیلم هستند. «سایه‌های موازی» بعد از «بی‌وفا» و «سلام بر عشق» سومین فیلم اصغر نعیمی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>