سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۴ در ۸:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

بازیگر «چند متر مکعب عشق» در فیلم‌های ثارالله (ع) و لانتوری

nader-fallah1

نادر فلاح از بازی در دو فیلم سینمایی جدید در سال ۹۴ خبر داد.

نادر فلاح از بازی در دو فیلم سینمایی جدید در سال ۹۴ خبر داد.

فلاح به سوره سینما گفت: به تازگی برای بازی در فیلم «ثارالله» به کارگردانی مجتبی فرآورده قرارداد بسته ام. در مورد اینکه چه نقشی را بازی کنم چیزی قطعی نشده اما کاراکتر من، یکی از افرادی است که در مقابل سپاه امام حسین (ع) می ایستد و با این حضرت و یاران شان مبارزه می کند. برای بازی در فیلم سینمایی «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان هم صحبت هایی کرده ایم و ان شا الله سال ۹۴ را پربار شروع خواهم کرد.

وی افزود: در اسفندماه سال گذشته در فیلم «شن جن ین» ساخته مانی حقیقی بازی کردم و در نقش یک صیاد کوسه ظاهر شدم، البته برای ایفای این نقش نیازی به نشان دادن صحنه های شکار و غواصی من نبود. فیلم سینمایی «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی هم یکی دیگر از تجربه هایی بود که در آخرین ماه های سال گذشته پشت سر گذاشتم.

بازیگر نقش عبدالسلام در فیلم «چند متر مکعب عشق» همچنین درباره این روزهای خود گفت: از امشب نمایشی را به کارگردانی رضا صابری در تالار ایرانشهر روی صحنه می‌بریم. این نمایش «مظلوم پنجم» نام دارد. این روزها در حال تمرین برای نمایشی به کارگردانی آقای کوشک جلالی هم هستیم که از بیست و دوم اردیبهشت‌ماه اجرا خواهد شد.

نادر فلاح در جشنواره فیلم فجر سال گذشته با فیلم‌های «دریا و ماهی پرنده» و «طعم شیرین خیال» حضور داشت که دومی این روزها روی پرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>