سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۳۹۴ در ۹:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب

حاتمی با «واژگونه» در راه جشنواره فیلم فجر/ نمی‌خواهم تماشاگر از من ناراضی باشد

mohammad-hatami

محمد حاتمی که این روزها نمایش «پرواز ایکار» را روی صحنه ارد به خاطر نبود فیلمنامه مناسب کمتر در سینما حضور پیدا می‌کند.

محمد حاتمی که این روزها نمایش «پرواز ایکار» را روی صحنه دارد به خاطر نبود فیلمنامه مناسب کمتر در سینما حضور پیدا می‌کند.

حاتمی در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: در حال حاضر درگیر نمایش «پرواز ایکار» در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر هستم که هرروز ساعت ۶ اجرا می‌شود. قبل از پایان سال هم مجموعه «زیر یک سقف» را روی آنتن داشتم و به زودی پیش تولید کاری جدید را هم آغاز می کنم. ضمن اینکه سال گذشته فیلم سینمایی «واژگونه» به کارگردانی نیما قپانوری بنا به دلایلی نیمه کاره ماند و امسال با از سرگیری پروژه امیدوارم کار به موقع تمام شود و به جشنواره فیلم فجر برسد.

وی افزود: علاقه من به این فیلمنامه سینمایی به خاطر خاص بودن قصه است اما به طور کل کمتر در کارهای سینمایی ظاهر می شوم چون این روزها فیلمنامه ها مضامینی پش پا افتاده و تکراری دارند که مخاطب هیچ ارتباطی با آن برقرار نمی کنند نتیجه را می توان از وضعیت اکران دید. نمی‌خواهم بازیگر فیلم هایی باشم که بیننده از آنها ناراضی است. من هم مثل بسیاری از دوستان شرایط نامناسب مالی گریبانگیرم شده و نمی‌دانم این وضعیت تا کی ادامه دارد. امیدوارم با تغییراتی که در امر مدیریت فرهنگی رخ داده، مشکلات برای همه بازیگران و عوامل برطرف شود.

حاتمی گفت: فیلمنامه نویس خوب قطعا دستمزد خوبی دارد، وقتی تلویزیون امکان پرداخت نداشته باشد به فیلمنامه های متوسط و ارزان‌تر رضایت می‌دهد، بنابراین هر روز بیشتر شاهد کیفیت نازل آثار تلویزیونی و سینمایی هستیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>