سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ فروردین ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب

در انتخاب فیلمنامه دقت می‌کنم/ حاتمی و دو سریال آماده پخش

khatereh-hatami

خاطره حاتمی مجموعه «آمین» را در نوبت پخش دارد.

خاطره حاتمی مجموعه «آمین» را در نوبت پخش دارد.

حاتمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های خود به سوره سینما گفت: این روزها بیشتر به کارهای شخصی و ورزش می پردازم و در سال جدید قصد دارم که در انتخاب هایم دقت بیشتری به خرج بدهم و فیلم ها و آثار قابل قبول تری را برای بازی بپذیرم. البته تلاش خواهم کرد که تعادل را حفظ کنم تا لطمه‌ ای به روند حرفه ای من وارد نشود و امیدوارم که در سال جدید پیشنهادهای بهتری را دریافت کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این روزها تمرکز خود را روی ورزش و همچنین نویسندگی اختصاص داده، افزود: در زمینه نوشتن به دلیل علاقه ای که دارم فعالیت هایی را به طور شخصی انجام می دهم. در کنار اینها پیشنهادهایی را که می شود مطالعه و بررسی می کنم تا اثری دلخواه و با ویژگی‌های خوب را انتخاب کنم و به بازی در آن بپردازم.

این بازیگر با بیان اینکه در زمینه تئاتر و نمایشنامه خوانی هم پیشنهادهایی شده که در حال مطالعه آنها است، گفت: به هر حال برای بازیگر پیشنهاد وجود دارد، اما من به طور جدی قصد دارم در سال جدید با نگاهی متفاوت و دقیق دست به انتخاب بزنم. دو مجموعه «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و همچنین «آمین» به کارگردانی بهرنگ توفیقی را آماده پخش از تلویزیون دارم و فیلم سینمایی «دربست» به کارگردانی علی خامه پرست هم آماده اکران است که باید منتظر بمانیم تا تکلیف آنها روشن شود.

خاطره حاتمی بازی در فیلم‌های سینمایی «قرنطینه»، «دنیای پرامید»، «گرگ و میش» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>