سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ مهر ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
خلیلی:

«کلاه پهلوی» نتیجه ۱۰ سال تلاش است

«کلاه پهلوی» نتیجه 10 سال تلاش است

بازیگر «کلاه پهلوی» در پاسخ به انتقادها درباره این مجموعه تأکید کرد این مجموعه لحن شیرین و جذاب خود را نشان خواهد داد.

بازیگر «کلاه پهلوی» در پاسخ به انتقادها درباره این مجموعه تأکید کرد این مجموعه لحن شیرین و جذاب خود را نشان خواهد داد.

ماهچهره خلیلی درباره انتقادهای اخیر به مجموعه «کلاه پهلوی» به سوره سینما گفت: بسیار از پخش سریال «کلاه پهلوی» خوشحالم. حدود ۹ سال پیش برای این نقش انتخاب شدم. از سال ۸۱ ساخت دکور این سریال شروع شد و سال ۸۵ این سریال کلید خورد. تولید این مجموعه بسیار طولانی بود و افراد زیادی برای آن زحمت کشیده‌اند و امروز ماحصل تقریبا ده سال زحمت را مشاهده می‌کنیم.

این بازیگر ادامه داد: در واقع همه کسانی که برای این مجموعه زحمت کشیده‌اند منتظر دیدن نتیجه زحماتشان هستند. همه نقش ها برای بازیگران این سریال یک شانس بود. چون «کلاه پهلوی» اثری خاص است. نقش من هم یک زن دیپلمات و جاسوس است که از بچگی در ایران بزرگ شده و برای منافع کشورش هر کاری می کند اما از طرف دیگر تعلقات عاطفی به ایران دارد.

خلیلی ادامه داد: نحوه پوشش شخصیت ها به دلیل اشاره فیلمنامه به مقطع زمانی ۸۰ سال پیش می تواند برای مخاطب جذاب باشد. نقدهای اخیر عده‌ای از مخاطبان فیلم را در روزهای اخیر پیگیری کرده‌ام و خوانده ام. من خوشبختانه سعادت این را داشته‌ام که در چند مجموعه تلویزیونی الف ایفای نقش کنم.

وی افزود: «مختارنامه»، «در چشم باد»، «نردبان آسمان» و «کلاه پهلوی» مجموعه‌هایی بوده اند که در آنها بازی داشته ام و باید بگویم که اینگونه کارهای تاریخی و حجیم برای جذب مخاطب احتیاج به زمان دارند و مخاطب این مجموعه ها در قسمت‌های اول حتی تا قسمت ششم نیز شاید نتواند با آن ارتباط مشخصی برقرار کند.

بازیگر «در چشم باد» گفت: کسانی که با نگاه تخصصی به این مجموعه‌ها نگاه می‌کنند و نقد می‌کنند کمی زمان بدهند تا سریال از معرفی شخصیت ها و ارتباط های موجود بین شخصیت‌ها پرده بردارد و خود را برای مخاطب آشنا کند.

وی ادامه داد: من با صحبت‌های آقای دری در دفاع از مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» و پاسخی که به منتقدین این مجموعه داده اند موافقم. به خاطر ده سال انرژی و عمری که همه عوامل پای این مجموعه گذاشته‌اند می‌توان احترام گذاشت و با صبر و حوصله قسمت‌های پیش رو را دنبال کرد. یقینا این مجموعه شیرین و دوست داشتنی خواهد بود.

بازیگر «مرگ کسب و کار من است» گفت: قسمت‌هایی که در حال پخش است هنوز در خارج از ایران می‌گذرد و شاید کمی برای مخاطب نامأنوس باشد. به همه پیشنهاد می کنم که این مجموعه را دنبال کنند زیرا در قسمت های پیش رو با برهه‌ای از تاریخ معاصر ایران روبه رو خواهیم بود که مطمئنا جذابیت های زیادی برای ما دارد. لحن ایرانی، پوشش، آداب، سنن ایرانی و گفتار خاص مردمان ایران در قسمت های آینده مخاطب را جذب خواهد کرد.

مجموعه «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاالدین دری با بازی داریوش فرهنگ، امیرعلی دانایی، شقایق فراهانی، آنا نعمتی، امین حیایی و… از شبکه یک پخش می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>