سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

«عصر یخبندان» یکی از پرفروش‌های سال می‌شود/ فیلم برای اکران عمومی کوتاه شد

kiayee1

مصطفی کیایی نسبت به پرفروش بودن فیلم سینمایی «عصر یخبندان» ابراز امیدواری کرد.

مصطفی کیایی نسبت به پرفروش بودن فیلم سینمایی «عصر یخبندان» ابراز امیدواری کرد.

مصطفی کیایی کارگردان سینما درباره اکران جدیدترین اثر خود به سوره سینما گفت: فیلم آماده نمایش است و مشکل خاصی برای اکران در سینماها ندارد و از آنجایی که باید بین تهیه‌کننده، پخش کننده و کارگردان جمع بندی دقیق صورت بگیرد ، فکر می‌کنم به زودی این تصمیم گرفته خواهد شد و زمان مناسبی را برای اکران این فیلم سینمایی در نظر خواهیم گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه «عصر یخبندان» ۲ دقیقه نسبت به نسخه جشنواره کوتاه شده است، گفت: با توجه به شرایط موجود من تمایل دارم که فیلم در اکران عید فطر روی پرده سینماها برود و ضمن دریافت بازخوردهایی که در جشنواره فیلم فجر داشتیم مطمئن هستم که «عصر یخبندان» با توجه به ویژگی های فیلمنامه و از طرفی هم برخورداری از بازیگران خوب جزو یکی از پرفروش ترین فیلم های سینما در سال ۹۴ خواهد شد و مخاطبان را به سوی خود جلب خواهد کرد.

این کارگردان درباره تولید اثر بعدی خود گفت: در حال حاضر که تمرکز خود را گذاشتیم روی اکران «عصر یخبندان» تا تکلیف آن روشن شود. طبیعی است که همزمان در حال نوشتن و تدارک فیلمنامه برای کار بعد هستیم که هنوز بطور قطع جزئیات آن مشخص نیست.

در «عصر یخبندان» فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، بهرام رادان، محسن کیایی، آنا نعمتی و … بازی کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>