سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۰:۲۲ ق.ظ چاپ مطلب

برنامه‌های انجمن منتقدان برای نشست‌های جشنواره فیلم فجر

montaghed-fajr

منتقدانی نشست‌های بخش بین الملل فیلم فجر را برگزار می‌کنند که به زبان انگلیسی مسلط هستند.

منتقدانی نشست‌های بخش بین الملل فیلم فجر را برگزار می‌کنند که به زبان انگلیسی مسلط هستند.

سوره سینما- کیوان کثیریان مدیر برگزاری نشست های خبری فیلم های جشنواره فیلم فجر، درباره برگزاری نشست پس از نمایش فیلم به سوره سینما گفت: برای فیلم های دو بخش «جلوه گاه شرق» و «سینمای سعادت» نشست در نظر گرفته شده است.  نشست ها نیز پس از نمایش هر فیلم به زبان انگیلسی و با حضور عوامل فیلم، برگزار می‌شود.

وی درباره حضور منتفدان در نشست های خبری هر فیلم گفت: منتقدانی که در این نشست ها حضور دارند همه ایرانی و به زبان انگلیسی مسلط هستند. نشست‌های فیلم های ایرانی به زبان فارسی برگزار می‌شود اما مترجمان در نشست حضور دارند و برای میهمانان خارجی نشست را ترجمه می‌کنند.

رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران درباره تعداد نشست هایی که در این دوره از جشنواره برگزار می شود، گفت: اغلب فیلم های دو بخش «جلوه گاه شرق» و «سینمای سعادت» دارای نشست هستند و پیش بینی می شود تا پایان جشنواره حدود ۲۰ نشست برای فیلم‌ها برگزار شود. روزی ۴ نشست در پردیس ملت به عنوان محل برپایی بخش بین‌الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود. اولین نشست ساعت ۱۷ و آخرین نشست ساعت ۲۳ برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>