سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۹:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب

منتظر همکاری با مهران مدیری/ در «گاهی به پشت سرت نگاه کن» یک نقش چند لایه دارم

elika-abdolrazagh-1

الیکا عبدالرزاقی در مدت زمان انتظار برای شروع کار خود در سریال «در حاشیه» یک مجموعه ۳۰ قسمتی دیگر بازی کرده است.

الیکا عبدالرزاقی در مدت زمان انتظار برای شروع کار خود در سریال «در حاشیه» یک مجموعه ۳۰ قسمتی دیگر بازی کرده است.

عبدالرزاقی به سوره سینما گفت: شهریور ۹۳ برای بازی در مجموعه «در حاشیه» قرارداد بستم و قرار شد منتظر بمانم تا نوبت بازی‌ام فرا برسد اما با طولانی شدن این زمان انتظار، از آقای مدیری اجازه خواستم یکی از پیشنهادهای بازی ام را بپذیرم و به این ترتیب در مجموعه سی قسمت «گاهی به پشت سرت نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری حضور پیدا کردم که در ماه رمضان سال جاری پخش می‌شود.

وی افزود: نقش من در سریال «در حاشیه» یک پزشک متخصص قلب بود و تا امروز مجال بازی پیدا نکرده‌ام. امیدوارم فاز دوم این سریال شروع شود و من هم بتوانم بازی ام را شروع کنم. نمی‌دانم درباره حاشیه‌هایی که برای این سریال به وجود آمد چه باید بگویم. به قول دوستی، ما تنها باید درباره دزدان و قاچاقچیان فیلم و سریال بسازیم چون فقط آنان هستند که صنف ندارند و نمی‌توانند اعتراضی بکنند.

عبدالرزاقی گفت: به نظر من بهتر است تلویزیون قبل از ساختن سریال های انتقادی، برنامه هایی بسازد که فرهنگ نقد پذیری مردم را بالا ببرد. ما باید یاد بگیریم اشتباهات خود را بشنویم، بپذیریم و برای رفع آنها تلاش کنیم. یک سریال طنز در تلاش است با زبان شیرین، مشکلات هر صنف را به روی آنان بیاورد و هدفی جز اصلاح و خیرخواهی ندارد. ای کاش همه ما این موضوع را درک کنیم.

این بازیگر همچنین درباره نقش خود در سریال مازیار میری توضیح داد: من و بهاره کیان افشار در نقش دختران امین تارخ ظاهر شده‌ایم. این سریال در دو بخش زمان حال و گذشته روایت می‌شود و بازی من مربوط به دوران حاضر است. کاراکتر من یک کاراکتر چند لایه است و برای خودم به عنوان بازیگر جذابیت های زیادی داشت. کلیت این قصه درباره مرد ثروتمندی است که از جایی به بعد درباره پاکیزه بودن دارایی او شک و شبهه به وجود می‌آید.

الیکا عبدالرزاقی با بازی در مجموعه‌های طنز به شهرت رسید و حضور در نمایش‌های «دن کاملیو»، «ملاقات با بانوی سالخورده» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>