سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ مهر ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۳ ب.ظ چاپ مطلب
گلایه تهیه‌کننده یک پروژه ناتمام/

حاجی‌میری: تعلق خاطری به «چای تلخ» ندارم

حاجی‌میری: تعلق خاطری به «چای تلخ» ندارم

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چای تلخ» با اشاره به هزینه‌هایی که برای محافظت از لوکیشن‌های فیلم پرداخت می‌کند گفت تعلق خاطری به آن ندارد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «چای تلخ» با اشاره به هزینه‌هایی که برای محافظت از لوکیشن‌های فیلم پرداخت می‌کند گفت تعلق خاطری به آن ندارد.

سعید حاجی میری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی سوره سینما درباره وضعیت کنونی فیلم «چای تلخ» گفت: از سال ۸۲ تاکنون ماهیانه هزینه‌ای برای نگهداری و حفظ لوکیشن «چای تلخ» در اروند کنار را سبحان فیلم پرداخت می‌کند و این هزینه همچنان جاری است.

وی افزود: با مسائلی که برای یکی از بازیگران فیلم پیش آمد تقریبا تمام امیدها برای راه‌اندازی مجدد فیلم از بین رفت. شاید زمانی مسائل ایشان حل شود و فیلم به جریان بیفتد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: تا قبل از این اتفاق با وجود اینکه هیچ کس کمکی نکرد، تقریبا تلاش‌های مؤثری برای به جریان افتادن مجدد فیلم صورت گرفت و بخشی از مشکلات فیلم حل شده بود. صحبت‌هایی هم با فارابی داشتیم اما ماجرای آن بازیگر امیدها را از بین برد.

وی افزود: دیگر تعلق خاطر خاصی به این فیلم ندارم یعنی دلتنگ نیستم که فیلم تمام و اکران شود. مشکلات اقتصادی که این فیلم ایجاد کرد جایی برای این صحبت‌ها باقی نگذاشته است. این فیلم برای من هزینه‌های اقتصادی زیادی داشت که همچنان نیز ادامه دارد.

حاجی میری ادامه داد:هزینه سرایدار، آب و برق و اجاره زمین هنوز پرداخت می‌شود که حسابداری «سبحان فیلم» می‌تواند رقم دقیقش را بگوید. البته جایز نیست که بگویم دقیقا چقدر ماهیانه برای ما هزینه دارد.

«چای تلخ» آخرین ساخته ناصر تقوایی در سال ۸۲ پس از اینکه ۶۰ درصد از کار تدوین شده بود توسط کارگردان فیلم تعطیل شد. در سیزدهیمن جشن خانه سینما حاجی‌میری تهیه کننده فیلم، بخش‌هایی از آن را برای علاقمندان به نمایش گذاشت.

در همان سال‌ها شهرداری تهران، جعفری جلوه، محمدرضا شرف الدین و محمدمهدی عسگرپور برای فیلمبرداری مجدد فیلم تلاش‌هایی کردند که هیچ‌کدام به ثمر نرسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>