سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۸:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

کارگردان «ماهی سیاه کوچولو» با فیلم کودک به جشنواره اصفهان می‌رود

majid-esmaeeli

مجید اسماعیلی پارسا از به پایان رسیدن مرحله پست پروداکشن یک فیلم در ژانر کودک و نوجوان خبر داد.

مجید اسماعیلی پارسا از به پایان رسیدن مرحله پست پروداکشن یک فیلم در ژانر کودک و نوجوان خبر داد.

اسماعیلی پارسا به سوره سینما گفت: قبل از اینکه شروع به ساخت فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» بکنیم، درگیر ساخت یک فیلم دیگر بودیم که فعلا از عنوان کردن اسم آن معذورم. با آغاز پروژه «ماهی سیاه کوچولو» و درگیر شدن تمرکز و انرژی من برای این فیلم، آن فیلم قبلی را کنار گذاشتم تا در فرصت مناسب، دوباره به سراغش بروم. بعد از پایان جشنواره سی و سوم مرحله پست پروداکشن آن فیلم را از سر گرفتیم و این روزها این اثر در حال آماده شدن است.

وی افزود: این فیلم سینمایی که در حقیقت قبل از «ماهی سیاه کوچولو» کلید خورده و می تواند اولین فیلم من به حساب بیاید، در ردیف آثار کودک و نوجوان قرار می گیرد و ما در تلاش هستیم آن را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان امسال به نمایش در بیاوریم. این فیلم مشترکا توسط من و امیر عبدی به نگارش در آمده است.

اسماعیلی پارسا همچنین درباره فیلم سینمایی «ماهی سیاه کوچولو» توضیح داد: تهیه کننده فیلم آقای شفیعی فرد با تجربه ایست و من همه امور مربوط به نمایش فیلم را به او سپرده ام. ایشان نیمه اول سال را برای اکران عمومی فیلم مناسب ارزیابی کرده و تلاش خود را نیز در همین جهت پیش می برد. من هم با تصمیمات او موافقم و بیشتر از هر چیز دیده شدن فیلم توسط مردم برایم اهمیت دارد، حالا هر زمانی که فرصت دست بدهد، فرقی ندارد.

mahi-siah-koochooloo

این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا از اکران شدن فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» استقبال می‌کند، گفت: ما هنگام ساخت «ماهی سیاه کوجولو» به مولفه های بین المللی توجه نشان دادیم و شرکت دادن فیلم در فستیوال‌های خارجی برای ما اهمیت ویژه ای دارد. بر همین اساس بود که از بازیگران حرفه ای برای این فیلم استفاده کردیم و به همین دلیل آن را برای اکران اصلی مناسب تر توصیف می کنم. من اکران هنر و تجربه را هم دوست دارم اما نه برای این فیلم، وگرنه هنر و تجربه یکی از بهترین اتفاقات ده سال اخیر سینمای ایران است و به مدد آن فیلمسازان خلاق ما جرأت کردند به سراغ مضامینی بروند که تا پیش از این مجال آن را نیافته بودند.

«ماهی سیاه کوچولو» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا و با بازی مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی در جشنواره سی و سوم فجر رونمایی شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>