سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

سکوت سرافراز درباره دعوت خانه تئاتر/ اجرای فارسی و آذری «گل و قداره»

behzad-farahani

دعوت مدیران خانه تئاتر از رییس سازمان صدا و سیما پس از شش ماه هنوز بدون جواب مانده است.

دعوت مدیران خانه تئاتر از رییس سازمان صدا و سیما پس از شش ماه هنوز بدون جواب مانده است.

بهزاد فراهانی رییس هیات مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر به سوره سینما گفت: فیلم سینمایی «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت پروانه نمایش گرفته و در نوبت اکران قرار دارد. این روزها درگیر فراز و نشیب متنی هستم که بتوانم برای جشنواره هنرهای آیینی و سنتی آن را روی صحنه ببرم. این نمایش با نام «گل و قداره» پیشتر در سال ۷۸ هم روی صحنه رفته بود و الان در نظر دارم در صورت مهیا بودن شرایط یک اجرا به زبان آذری و یک اجرا به زبان فارسی داشته باشیم.

وی افزود: در زمینه کارهای تلویزیونی قرار بود در دو فیلم حضور داشته باشم. به خاطر علاقه ای که به نوشته های سعید نعمت الله دارم با گروه قرارداد بستم و علاوه بر این بنا بود فیلمنامه دیگری نوشته او جلوی دوربین برود که هر دو قرار داد من لغو شد. به نظر من تغییرات مدیریتی تلویزیون بهبودی در شرایط بازیگران یا چرخه تولید نداشته است. ما در خانه تئاتر دوبار رسما از محمد سرافراز رییس سازمان صدا و سیما دعوت کردیم تا درباره توجه تلویزیون به هنر نمایش گپ و گفتی داشته باشیم اما ۶ ماه نامه ما از سوی ایشان بی‌پاسخ ماند.

بهزاد فراهانی در مجموعه‌های «مدینه»، «رعنا»، «خانه پدری»، «پس از باران»، «کت جادویی» و … بازی کرده است. فیلم سینمایی «خانوم» ساخته تینا پاکروان با بازی فراهانی پارسال روی پرده سینماها بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>