سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ در ۱۱:۲۳ ق.ظ چاپ مطلب

«جای خالی شکوه» در اولویت فارابی نیست/ مدیر جدید فیلمنامه دامادی را نپذیرفت

mohsen-damadi

بنیاد سینمایی فارابی فیلمنامه «جای خالی شکوه» را با وجود چندبار بازنویسی نپذیرفت.

بنیاد سینمایی فارابی فیلمنامه «جای خالی شکوه» را با وجود چندبار بازنویسی نپذیرفت.

محسن دامادی به سوره سینما گفت: فارابی اخیرا پاسخ داد «جای خالی شکوه» در اولویت تولید قرار نگرفته. من هم اعتراضی به این مساله نکردم اما بیشتر از قبل چشم انتظار دیدن فیلم‌هایی هستم که قرار است با حمایت این بنیاد ساخته شود و من امیدوارم آثار خوبی را شاهد باشیم. تولید این اثر به تنهایی از عهده من خارج است، مگر اینکه سرمایه‌گذار پیدا شود. «جای خالی شکوه» موضوع اجتماعی دارد و با نگاه به موضوع خانواده نوشته شده است.

وی افزود: این فیلمنامه در دوره مدیریت آقای جعفری جلوه مدیر سابق بنیاد سینمایی فارابی پذیرفته شد. نسخه اول بنا به تقاضای شورای فارابی چندبار بازنویسی شد و از ابتدا با قید اینکه در اولویت تولید قرار دارد پیشنهاد بهتر شدن از طرف آنها مطرح شد. قطعا اگر کار مطلوبی نبود حرفی از بازنویسی هم نمی‌زدند. حتی یکی از اعضای شورا به عنوان مشاور اعظم بر تغییرات فیلمنامه نظارت داشت و آخرین بار هم اظهار کرد فیلمنامه به همان کاری تبدیل شد که مدنظر ما بود. در این فاصله و با تغییر مدیر، همه چیز عوض شد و دوستان گفتند «جای خالی شکوه» در اولویت تولید ما نیست. فعلا برنامه ای برای تولید فیلمی ندارم و به تنهایی هم قادر به ساخت این فیلم نیستم.

محسن دامادی فیلم‌های سینمایی «قبرستان غیرانتفاعی»، «خانواده ارنست»، «یک اشتباه کوچولو» و «گپ» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>