سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۳۹۴ در ۹:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

«زندگی پاره‌وقت» در امریکا جلوی دوربین می‌رود/ «آبان ماه میانه پاییز» در انتظار تامین بودجه

pooria-azarbayejani

پوریا آذربایجانی با یک تهیه کننده انگلیسی فیلمنامه جدیدش را سال ۲۰۱۶ در امریکا جلوی دوربین می‌برد.

پوریا آذربایجانی با یک تهیه کننده انگلیسی فیلمنامه جدیدش را سال ۲۰۱۶ در امریکا جلوی دوربین می‌برد.

آذربایجانی دررابطه با فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: هنوز سرمایه فیلم «آبان ماه میانه پاییز» فراهم نشده، به همین خاطر برای درخواست پروانه ساخت نمی توان به این زودی اقدام کرد ولی به تازگی فیلمنامه دیگری به نام «زندگی پاره وقت» نوشتم که قرار است سال ۲۰۱۶ در امریکا جلوی دوربین برود. این فیلم در نیومکزیکو فیلمبرداری می‌شود و یک تهیه‌کننده انگلیسی قرار است تولید را به عهده بگیرد.

وی افزود: قصه زندگی «پاره وقت» کاملا اجتماعی است و حول محور مساله زندگی و دغدغه مرگ شکل می گیرد. این فیلمنامه ۵ کاراکتر اصلی دارد که تنها یک بازیگر مرد ایرانی حدود ۲۸ سال می طلبد و سایر بازیگران خارجی هستند. از نظر تولید فیلمی کم هزینه است و لزوما نیازی به حضور چهره های مطرح سینمای امریکا نیست اما امیدوارم با استفاده از ارتباطات تهیه‌کننده بتوانیم از هنرمندان حرفه ای غیر ایرانی استفاده کنیم.

آذربایجانی گفت: امیدوارم روند «آبان ماه میانه پاییز» هرچه سریعتر پیش برود و قبل از شروع کار «زندگی پاره وقت» با این فیلم در جشنواره فجر حضور داشته باشم، اما همه چیز به مساله تامین سرمایه باز می‌گردد.

پوریا آذربایجانی فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>