سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۳۹۴ در ۹:۰۳ ق.ظ چاپ مطلب

در سفرهای کاری خارجی خوش نمی‌گذرد/ نظر یکتا ناصر درباره «من سالوادور نیستم»

yekta-naser1

یکتا ناصر بازی در فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» را در عین متفاوت بودن، سخت و دشوار توصیف کرد.

یکتا ناصر بازی در فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» را در عین متفاوت بودن، سخت و دشوار توصیف کرد.

ناصر به سوره سینما گفت: مدتی پیش فیلمبرداری «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی در برزیل تمام شد. تجربه متفاوت اما دشواری بود. جالب است بگویم بر خلاف آنچه مردم تصور می‌کنند کار کردن در یک کشور خارجی آنقدرها هم باعث نمی‌شود به آدم خوش بگذرد و سختی های خودش را دارد. اصلا وقتی ما در کشور خودمان یک پروژه سینمایی را شروع می‌کنیم با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، چه برسد به اینکه بخواهیم در یک کشور بیگانه کار کنیم.

وی افزود: «من سالوادور نیستم» را یک فیلم خوب و متفاوت توصیف می کنم. طنز آن به نوعی جدی بود و همه موقعیت ها اگر هم قرار است مخاطب را بخندانند به شکل حساب شده‌ای این کار را می‌کند. این فیلم سینمایی یک اثر واقع گراست و من وجوه رئالیستی آن را خیلی دوست داشتم. قرار گرفتن در کنار رضا عطاران و سایر همکارانم در این پروژه خاطرات خوبی را برای من رقم زد و امیدوارم مردم هم حاصل کارمان را دوست بدارند.

yekta-naser2

این بازیگر درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: این روزها مشغول یک تمرین تئاتر هستم و اگر مشکلی پیش نیاید به زودی روی صحنه خواهم رفت.

یکتا ناصر در فیلم‌های «ساقی»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگریست» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>